Gå till innehåll
mumle

TNG-filmer???

Rekommenderade inlägg

Som den TNG-fanatiker jag är känner jag att jag har missat nåt. Jag trodde att bara "TNG-långfilmerna" (best of wotb worlds, chain of command,unification etc...) fanns som hyrfilm (köpfilm). Men så fel jag hade. Tydligen finns dom på samma sätt som i Voyager och DS9. Nån som vet var man får tag på dom? Dom har nämligen inte omproducerats, så vissa av dom är ju nästan 15 år gamla...

Jag ska iallafall försöka köpa några imon. Men det fanns bara 5 st där :(.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Japp dom släpps på vanliga band med 3-4 avsnitt på varje band. "Långfilmerana" är ju två avsnitt som är ihopslagna. Jag skaffar mina hos Blackstar, bra priser och snabb leverans :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Hmmm....mycket trevlig sida :) men det verkar som att de flesta TNG-filmerna är borttagna, eller?

Men det är inte dom filmerna jag menar. Den filmen som ligger på mitt bord just nu kallas "Star Trek - The Next Generation II: StarFight" Och innehåller avsnitten "The Naked Now" och "Code Of Honor".

Men jag tror jag ska vänta med TNG-köp. Det ryktas att serien ska börja släppas på DVD i mars. En hylla med TNG-boxar på dvd skulle ju inte vara helt fel! :biggrin:

Dela detta inlägg

Länk till inlägg