Jakobsson Posted August 17, 2005 Report Share Posted August 17, 2005 Hej allihopa. Jag är numera nybliven göteborgare. Eftersom jag har sett att det finns en del som bor i Göteborg här på forumet så frågar jag om det är någon som brukar springa på fritiden? Och om ni isåfall har några tips på bra löprundor (asfalt) i staden på ungefär 1-2 mil? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 Hej allihopa. Jag är numera nybliven göteborgare. Eftersom jag har sett att det finns en del som bor i Göteborg här på forumet så frågar jag om det är någon som brukar springa på fritiden? Och om ni isåfall har några tips på bra löprundor (asfalt) i staden på ungefär 1-2 mil? Välkomment till Göteborg. Du känner väl till West Coast Trekkers? I alla fall: jag springer själv helst inte på asfalt men om det nu är det du vill göra så kan rekommendera att springa några varv i Slottskogen - vägarna är asfalterade och du slipper biltrafiken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobsson Posted August 18, 2005 Author Report Share Posted August 18, 2005 Hej allihopa. Jag är numera nybliven göteborgare. Eftersom jag har sett att det finns en del som bor i Göteborg här på forumet så frågar jag om det är någon som brukar springa på fritiden? Och om ni isåfall har några tips på bra löprundor (asfalt) i staden på ungefär 1-2 mil? Välkomment till Göteborg. Du känner väl till West Coast Trekkers? I alla fall: jag springer själv helst inte på asfalt men om det nu är det du vill göra så kan rekommendera att springa några varv i Slottskogen - vägarna är asfalterade och du slipper biltrafiken. <{POST_SNAPBACK}> Nej, jag känner inte till West Coast Trekkers. Är det en förening här i gbg området? Jag gillade inte heller att springa på asfalt innan jag började springa lopp, men nu klarar jag inte av grus längre. Slottsskogen funkar nog bra, får ta cykeln dit och prova någon dag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 Nej, jag känner inte till West Coast Trekkers. Är det en förening här i gbg området? Det kan man lungt säga. Dessutom är det Sveriges första och största Star Trek-föreningen. Nästa Star Treff är den 10 september, och det bör du ju inte missa! Peka genast din webbläsare till www.trekkers.se och läs allt om detta! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobsson Posted August 18, 2005 Author Report Share Posted August 18, 2005 Har tittat lite på infon om träffen. Ska försöka gå om jag kan, har aldrig varit på en träff . Måste man vara medlem för att få komma dit, eller hur funkar det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 jag hoppas du inte bryr dig om att jag svarar Centerwall? medlemskap krävs, 100kr året, kan lösas på plats (om ni inte ändrat) inträde, 200kr utan uniform, 150 me dköpt uniform, 100 med hemmagjord lite pengar för mycket trek, rekomenderas starkt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Centerwall Posted August 18, 2005 Report Share Posted August 18, 2005 jag hoppas du inte bryr dig om att jag svarar Centerwall? Det är givetvis helt OK! medlemskap krävs, 100kr året, kan lösas på plats (om ni inte ändrat) inträde, 200kr utan uniform, 150 me dköpt uniform, 100 med hemmagjord lite pengar för mycket trek, rekomenderas starkt <{POST_SNAPBACK}> Medlemsskap borde kunna lösas på plats. Och inträdet är faktiskt bara 100 kronor. 50 med uniform! Den nya lokalen är billigare! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jakobsson Posted August 18, 2005 Author Report Share Posted August 18, 2005 ok, tack så mycket. Har jag tid till det så kommer jag att dyka upp. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted August 19, 2005 Report Share Posted August 19, 2005 woho, då är det ännu solklarare att man kommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts