Jump to content
Sign in to follow this  
Lt Bey

Fansin

Recommended Posts

Vi har precis dragit igång vårt gamla fansin Weird Quest igen. Ett färskt nummer finns ute nu, och går att ladda hem via följande länk:

http://www.stank.nu/modules.php?op=modload...download&sid=36

Innehållet i detta nummer är allmänna artiklar om SF, fantasynoveller, rollspelsmaterial till Star Wars och en hel del annat. Tanken är att det ska komma material till Star Trek rollspelet från Decipher också, men detta i kommande nummer.

Jag tar tacksamt emot artiklar om sf, fantasy, skräck, rollspel och mycket gärna om Star Trek. Det kan röra sig om allt från fanfiction till rollspelsäventyr eller en genomgång av bra Star Trek-böcker.

Någon intresserad?

/Lt Bey

Edited by Lt Bey

Vi har precis dragit igång vårt gamla fansin Weird Quest igen. Ett färskt nummer finns ute nu, och går att ladda hem via följande länk:

http://www.stank.nu/modules.php?op=modload...download&sid=36

Innehållet i detta nummer är allmänna artiklar om SF, fantasynoveller, rollspelsmaterial till Star Wars och en hel del annat. Tanken är att det ska komma material till Star Trek rollspelet från Decipher också, men detta i kommande nummer.

Jag tar tacksamt emot artiklar om sf, fantasy, skräck, rollspel och mycket gärna om Star Trek. Det kan röra sig om allt från fanfiction till rollspelsäventyr eller en genomgång av bra Star Trek-böcker.

Någon intresserad?

/Lt Bey

Om forumledningen tillåter kanske en redigerad version av vår följetångshistoria lost in time kunde vara något. Skriv fortsättningen själv på star trek db.... J.

Ett bra fansin som jag kan rekommendera att ni laddar ner och läser!

Låter trevligt att du gillade det. Jag har intentioner om att ha med Star Trekmaterial också, och drömmen skulle vara att ha en artikel om "Så här syr du din egen uniform", men min uppenbara brist på färdigheter inom sömnadsområdet gör att jag inte kan skriva det...

Någon som exempelvis vet hur man skapar ett mönster, eller om det finns färdiga någonstans?

/Lt Bey