Pjotr'k Posted January 26, 2006 Report Share Posted January 26, 2006 Jag har en hel del samlarkort som jag nu säljer. Jag skriver inte upp allt här, men det kommer kanske mer med tiden. Korten är alla i perfekt skick om inget annat sägs. Just nu säljer jag särskilt: Star trek Voyager Season 1, series 2! - 92 st samlarbilder, vilket betyder ett komplett grundset, för 70:- eller högstbjudande! Allt i absolut bästa skick. Kortserien är från 1995 och omfattar: Kort nr. 1-90 1 Survey Card 1 The Star Trek Cinema Collection Card 1 Frågepapper 1 Chakotay Tatto (Tatuering) Jag har några omgångar av dessa, så hör av direkt till mig via PM så gör vi affär! Det här är alltså grundsetet. Utöver dessa kort finns också möjligheten att få fler Chakotay-tatueringar, eller ett helt set med olika specialkort. Hör av er om ni är intresserade av något av de andra korten som är mer ovanliga, dem har jag inte så många av. Över huvud taget säljs inte dessa kort längre ute på marknaden, så man kan bara få tag på dem genom andra som köpt tidigare. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts