Jump to content

Recommended Posts

En avatar är en liten bild som syns till vänster under ditt användarenamn. Min avatar är t.ex. Morn från Deep Space Nine. :)

Men, vad är då skillnaden på en Avatar och ditt foto? Syns de på olika ställen? Förvirrande! :o)

En avatar är en liten bild som syns till vänster under ditt användarenamn. Min avatar är t.ex. Morn från Deep Space Nine. :)

Men, vad är då skillnaden på en Avatar och ditt foto? Syns de på olika ställen? Förvirrande! :o)

ditt foto syns bara när man besöker en profil. Avatar syns vid inläggen som Morn sa.

ditt foto syns bara när man besöker en profil. Avatar syns vid inläggen som Morn sa.

Ursäkta, men jag heter OnO... ;)

Ursäkta, men jag heter OnO... ;)

ops. :lol:

• 2 weeks later...
  • 3 months later...

Hur är det med upphovsrättskyddat?

Har länge funderat över en bild, men vill inte ha ett uppställningsobjekt

på nån av Star Trek-besättningen bara för ett snyggt foto.

Hade tänkt ta en skärmdump från dån dvd där någon

håller på med en uppgift.. Vore ju mera specifikt.

Och antagligen är det väl max 20Kb bilden får ta? 100x100?

Och antagligen är det väl max 20Kb bilden får ta? 100x100?

Om du ska ladda upp den till våran server så får inte bilden vara större än 15Kb och 110x110 pixlar. Om du väljer att ha den på en egen sida så får den vara hur stor som helst i KB, men fortfarande max 110x110 pixlar. (Om bilden är för stor i pixlar så kommer forumet att automatiskt minska ner den)

Du kan även välja en bild från vårat avatargalleri.

• Create New...