Kai Dukat Posted May 18, 2006 Report Share Posted May 18, 2006 (edited) Såg filmen The island och jag måste säga att när de åkte på båten i slutet så blev jag så rädd att jag mådde illa. faktum är detta slut är bland de värsta som jag har sett.det sabbade upp hela filmen som annars var helt ok. Som inlägget visar så finns det utrymme här för alla typ av slut, och snälla låt oss frossa i spoilers Edited May 18, 2006 by Kai Dukat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 19, 2006 Report Share Posted May 19, 2006 Skräckfilmer och skräcksf går bort... Jag tycker det tom att det är lite otäckt när skurkroboten dör i Judgement day 2. Däremot har jag inget problem med att se duktigt med blod och lemmar i krigsfilmer.... Konstigt... :P :P J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted August 12, 2006 Report Share Posted August 12, 2006 Själv finner jag inget nöje i skräckfilmer längre, men jag kom på en film som passar in här: Event Horizon. Fast där är det ju slutet (eller åtminstone sista tredjedelen eller nåt) som förstörde en annars ganska hyfsad film. Andra givna kandidater är väl givetvis Alien-filmerna... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts