Nixim Posted June 11, 2006 Report Share Posted June 11, 2006 Regissörn och manusförfattaren Paul W.S Anderson (Mortal Combat, Resident evil, Event Horizon) har precis skrivit klart manuset till Alien vs. Predator 2, det står inte så mycket information när filmen kommer, roller eller handling, bara att Paul W.S Anderson inte kommer regissera den, som jag i min åsikt låter väldigt posetivt i tanke på hur AVP blev. Vem som kommer regisera håller fortfarande på diskuteras, dom som står på listan är: Colin Strause - Specialeffekt ledare över bl.a filmen X-men 3, och Fantastic four. Övrigt: Det står Release date of August 10, 2007 has been confirmed Som jag tycker låter väldigt otroligt i tanke på att manuset blev klart. Men jag ska försöka hålla er uppdaterade, eller så är det bara gå in själva på www.imdb.com och ta sig en titt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
epitaph Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Problemet är inte just Anderson (även om det naturligtvis inte hjälper), utan konceptet i sig. Att det ens finns finansiellt underlag för en uppföljare visar väl (tråkigt nog) på att folk inte intresserar sig alltför mycket för kvalitét längre utan vilseleds av marknadsföring och prestige. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nixim Posted June 12, 2006 Author Report Share Posted June 12, 2006 Må va sant so mdet är sagt, men ändå välkomnar jag en efterföljare ihop "desperat" hop om att det ska bli bra. Jag är ett stort fan till både Alien och Predator filmerna och att se dom störta ihop har alltid varit en barndoms dröm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rick Hunter Posted June 12, 2006 Report Share Posted June 12, 2006 Hade de gjort första filmen i samma miljö och tid som spelet tror jag det hade blivit mycket bättre. Men jag gillade den ändå i för sig. Uppföljaren ska väl även den utspelas i nutid tror jag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikael Posted June 16, 2006 Report Share Posted June 16, 2006 Jag hade helst sett att filmen utspelar sig i tiden för Alians (dvs andra filmen), iofs är det mest för att the marines har en massa häftiga vapen då. mmm, Pulse Rifle Är det inte lite optimistisk att det ska vara vara klart om ett år, och de har inte ens en regisör nu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts