Nyhet Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Idag (fredag) sänder kanal 5 det första avsnittet av serien Battlestar Galatica kl 17.10, alltså bara minuterna efter att TNG-avsnittet visats på TV6. (Tack till Johan Månsson) [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kai Dukat Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Visst är det helt otroligt vad irriterande detta är. Skittider är något jag hatar :djävul: . Nä TNG klockan 23 och BSG 23.45 skulle vara paradisiskt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Visst är det helt otroligt vad irriterande detta är. Skittider är något jag hatar :djävul: . Nä TNG klockan 23 och BSG 23.45 skulle vara paradisiskt. Jag vill ha båda på prime time. D v s nån gång mellan 19 och 22... varför inte TNG kl20 och BSG kl21, det vore trevligt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunt Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Håller med, det ska visas på bra tider så även såna som jag som ofta inte kommer hem förrän 17.30 kan titta. Har sett första timmen av BG nu och det håller jättehög klass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
contec Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Jag såg nu den nya BsG filmen/serien? Det var ju ett bra tag sedan jag såg den gamla serien på SciFi Channel (den bästa kanal innan dom tog bort den från sverige :arg: ) Snygga rymdstrider, men jag tyckte det blev lite väl mycket som om man hade haft en hand kamera och zoomar in och ut på rymdskeppen, blev nästan sjösjuk :lol: . Kan någon förklara om dom här två avsnitten är Pilot avsnitten på den nya serien eller är dom en ny film som kanal 5 har kapat upp? /Conny varför har dom inte dom gamla Coola egyptiska hjälmarna kvar !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted September 1, 2006 Report Share Posted September 1, 2006 Det är en mini-serie som sedan leder in i en ny serie som (såvitt jag förstått) kanal 5 också ska visa. Det finns en annan tråd här nånstans på forat där den serien diskuteras, och efter vad jag har hört underlättar det om man sett denna miniserie först. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts