Jump to content

Söker samarbetspartnern till projektarbete.

Nettan

Recommended Posts

Söker samarbetspartnern till projektarbete

Hej!

Rubrik säger allt!

Jag håller på att göra några projektarbeten i alla Star trek-avsnitt ideellt och småningom att lämnar ett bidrag till Startrek databas. Jag behöver få hjälp med att någon har bra "kännedom" /lokalisering inom Star Trek Depp Space nine eftersom jag är väldig dålig på att hitta en specifik händelse eller flera stycke i någon av dessa DS9-avsnitt. Jag har inte lust att gå igenom vartenda avsnitt… :ph34r::ph34r::ph34r:

Är någon av er en riktig "superexpert" på DS9 eller har lust att gå igenom alla DS9 (om det är kul)? Tyvärr, allt är bara på ideellt arbete.

Om ni är intresserad av att hjälpa mig eller har bara funderingar/frågor, ta kontakt via pm.

Ett stort tack på förhand! :rolleyes:

Oooops, jag glömde bort att berätta vad projektarbete handlar om :ph34r: Jo, jag håller på att samla avsnitt från olika serien som knyter till en viss tema. Nu håller jag på att skapa tre olika tema för tillfället. Transortör (det har göra med en olycka eller en stor påverka för en eller flera av besättningen) tex "The Enemy Within" (tos) och "Tuvix" (voy), Den andra teman har göra med skytteläventyr; "Good Sheperd" (voy) och ´"Shuttlepod" (ent). Den tredje teman har inte fått titeln men bara har arbetstitel tillsvidare för tillfällen: Crazy Me.

Syfte är att lämna bidrag till databas småningom.

Edited by Nettan