Nettan Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Söker samarbetspartnern till projektarbete Hej! Rubrik säger allt! Jag håller på att göra några projektarbeten i alla Star trek-avsnitt ideellt och småningom att lämnar ett bidrag till Startrek databas. Jag behöver få hjälp med att någon har bra "kännedom" /lokalisering inom Star Trek Depp Space nine eftersom jag är väldig dålig på att hitta en specifik händelse eller flera stycke i någon av dessa DS9-avsnitt. Jag har inte lust att gå igenom vartenda avsnitt… Är någon av er en riktig "superexpert" på DS9 eller har lust att gå igenom alla DS9 (om det är kul)? Tyvärr, allt är bara på ideellt arbete. Om ni är intresserad av att hjälpa mig eller har bara funderingar/frågor, ta kontakt via pm. Ett stort tack på förhand! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tom_Hell Posted February 24, 2007 Report Share Posted February 24, 2007 Hmm, vad exakt är du du tänker göra? "Projektarbete" säger inte så mycket... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 26, 2007 Report Share Posted February 26, 2007 Om du beskriver de avsnitt du söker här så är det säkert någon av alla kunniga personer här som kan hjälpa dig! ;) Alla kanske inte har hela ds9 i huvudet men de flesta kan nog minnas något. Ju fler kockar ju bättre soppa i det här fallet! J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nettan Posted February 26, 2007 Author Report Share Posted February 26, 2007 (edited) Oooops, jag glömde bort att berätta vad projektarbete handlar om Jo, jag håller på att samla avsnitt från olika serien som knyter till en viss tema. Nu håller jag på att skapa tre olika tema för tillfället. Transortör (det har göra med en olycka eller en stor påverka för en eller flera av besättningen) tex "The Enemy Within" (tos) och "Tuvix" (voy), Den andra teman har göra med skytteläventyr; "Good Sheperd" (voy) och ´"Shuttlepod" (ent). Den tredje teman har inte fått titeln men bara har arbetstitel tillsvidare för tillfällen: Crazy Me. Syfte är att lämna bidrag till databas småningom. Edited February 26, 2007 by Nettan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts