P'kea 0 Report post Posted March 25, 2007 (edited) "Hur man erövrar världen, en handbok för blivande diktatorer" av: André De Guillaume Den är en jätte bra och rolig bok. Har någon läst den? Har ni inte det så läs den. Den är en handbok om hur man tar makten över ett land och sedan hur man styr över det. Många bra tips, hur man klär sig som en ledare, hur man styr ett land. Bokens författere André De Guillaume försökte faktiskt med en kupp på Cashmanöarna. Det lyckades inte men det var nära. Har du läst den? Skriv i så fall vad du tycker om den. Har du inte läst den? Läs den och skriv vad du tycker. Edited March 25, 2007 by P'kea Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Trekker 0 Report post Posted March 28, 2007 ja jag har läst eden och tycker den var riktigt rolig. Quote Share this post Link to post Share on other sites
StarTrekin 0 Report post Posted March 28, 2007 Hittade den i helgen på slutspurten av bokrean. Har tittat lite i den och den verkar kul, ska bara se till att få tid att läsa den nån gång... tid är en bristvara för mig just nu.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Trekker 0 Report post Posted April 3, 2007 tid är en bristvara för mig just nu.... Är den inte det för oss alla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
P'kea 0 Report post Posted April 3, 2007 (edited) Är den inte det för oss alla. Tid är dock överflödigt för mej just nu. Edited April 3, 2007 by P'kea Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pjotr'k 8 Report post Posted April 3, 2007 Jag slog ihop två trådar, då The Trekker råkat skapa en ny tråd ("nytt ämne") i stället för ett svar till tidigare inlägg. Quote Share this post Link to post Share on other sites