Nyhet Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 Jamba har nyligen fått in flera "fun sounds" med Star Trek-tema. Dessa kostar pengar, men kan kanske vara intressant för er som vill ha ljud från Star Trek i eran mobil. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 Jo förvisso men allt finns på nätet eller går att plocka ur sina star trek-spel och filmer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 har för mig att man måste betala en månadskostnad hos jamba men att man får ladda ner ett visst antal filer i månaden och så. men det är bara vad jag har för mig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 Så är det säkerligen. Och jag fattar inte varför folk köper dessa tjänster alls när man kan göra ringsignaler/meddelandesignaler av alla låtar och ljud själv. Likadant är det med teman och bilder- man kan göra det själv. Billigt är gott men gratis är godast! ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NX-01 Posted June 10, 2007 Report Share Posted June 10, 2007 håller med dej om att gratis är godast. jag bryr mig inte alls i min mobil, men när brorsan hade fått tag på ett program där man kunde göra egna teman var jag bara tvungen att göra ett trek-tema. vart riktigt nöjd och kostade mej inte ett öre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts