Nyhet 3 Report post Posted June 10, 2007 Jamba har nyligen fått in flera "fun sounds" med Star Trek-tema. Dessa kostar pengar, men kan kanske vara intressant för er som vill ha ljud från Star Trek i eran mobil. Källa [ Till originalnyheten ] Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted June 10, 2007 Jo förvisso men allt finns på nätet eller går att plocka ur sina star trek-spel och filmer. Share this post Link to post Share on other sites
NX-01 0 Report post Posted June 10, 2007 har för mig att man måste betala en månadskostnad hos jamba men att man får ladda ner ett visst antal filer i månaden och så. men det är bara vad jag har för mig. Share this post Link to post Share on other sites
commander ricochet 0 Report post Posted June 10, 2007 Så är det säkerligen. Och jag fattar inte varför folk köper dessa tjänster alls när man kan göra ringsignaler/meddelandesignaler av alla låtar och ljud själv. Likadant är det med teman och bilder- man kan göra det själv. Billigt är gott men gratis är godast! ;) Share this post Link to post Share on other sites
NX-01 0 Report post Posted June 10, 2007 håller med dej om att gratis är godast. jag bryr mig inte alls i min mobil, men när brorsan hade fått tag på ett program där man kunde göra egna teman var jag bara tvungen att göra ett trek-tema. vart riktigt nöjd och kostade mej inte ett öre. Share this post Link to post Share on other sites