Lis@ Posted November 24, 2001 Report Share Posted November 24, 2001 Varför lyser några användares namn när man kollar vilka som e inne i forumet??? Är det bara forumledarnas som gör det?? :0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted November 24, 2001 Report Share Posted November 24, 2001 Japp, det är administratörer och forumledare som har fetstil/grön färg och medlemmar som har ranken Rear Admiral eller Vice Admiral har fetstil. Detta är gjort för att det skall vara lättare att skilja ut dom ur listan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted November 24, 2001 Author Report Share Posted November 24, 2001 Jaha, då vet jag det........ :jemhadar: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 3, 2002 Author Report Share Posted February 3, 2002 Nu upptäckte jag precis att det är andra namn som lyser, fast dom är vita och i fetstil. Vilka är det då? *hänger inte riktigt med* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 3, 2002 Report Share Posted February 3, 2002 Nu upptäckte jag precis att det är andra namn som lyser, fast dom är vita och i fetstil. Vilka är det då? *hänger inte riktigt med* Nu förstår jag inte vad du menar? Såg du detta på framsidan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 4, 2002 Author Report Share Posted February 4, 2002 Nu förstår jag inte vad du menar? Såg du detta på framsidan? Alltså på forumets framsida, inte på hemsidans. Några exempel på användare som har tjockare text är "The Borg" och "Mumle".. en del andra oxå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 4, 2002 Report Share Posted February 4, 2002 Alltså på forumets framsida, inte på hemsidans. Några exempel på användare som har tjockare text är "The Borg" och "Mumle".. en del andra oxå. Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så har medlemmar med ranken Rear Admiral eller Vice Admiral oxå sitt namn i fetstil. Kollar du så ser du att The borg och Mumle är Rear Admiral och det är väll fler medlemmar som har dom rankningarna. Hoppas detta förklarar det hela för dig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lis@ Posted February 4, 2002 Author Report Share Posted February 4, 2002 Hoppas detta förklarar det hela för dig Jaså, då förstår jag... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 4, 2002 Report Share Posted February 4, 2002 Ok, då är detta avklarat. Ämne stängt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts