mikaela Postad 2 Januari, 2010 Rapport Postad 2 Januari, 2010 Filmen var ju bäst bäst bäst! Det enda tråkiga var ju att det inte finns någon lesbisk subtext, men annars var den Grreat! Citera
Aike Postad 1 Maj, 2010 Rapport Postad 1 Maj, 2010 Det finns ju kvinnliga superhjältar som funkar som de i X-men, även om de kanske inte klarar av att bära en egen film. Catwoman tyckte jag var helt ok, även om jag fattar varför den är hatad -- en hel del i filmen är fånigt. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.