Gå till innehåll
Nyhet

Fullängdstrailer till Star Trek XI kommer i sommar

Rekommenderade inlägg

star_trek_xi_superliten.jpgTrekmovie har sammanställt en genomgång av svaren som exekutive producenten Roberto Orci gav vid frågestunden med fansen som Trekmovie arrangerade tidigare.

Roberto Orci svarade bland annat att vi kan förvänta oss att få se en fullängdstrailer till Star Trek XI nu under sommaren. Han svarade även på många andra intressanta frågor och samtliga svar kan ni läsa om ni följer denna länk.

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag hoppas på att få se en hel del av skådespelarna samt höra dom prata lite. Jag har fortfarande lite tvivel på en del val som dom gjorde i castingrocessen och att få ta del av lite mer skulle kunna röja undan det tvivel som jag har alternativt ge mig ännu mer vatten på kvarnen... ;)

Trevligt iaf att dom jobbar vidare på trailern så pass länge för det skulle kunna betyda att trailern blir riktigt bra. :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Ska man gå efter hur det brukar vara med andra filmer så brukar dom flesta fullängdstrailer ha en hel del dialog. Dom brukar ju röra sig från 1.30 till 2.30 i speltid. På den tiden hinner man se och höra en hel del. Sedan kan jag tänka mig att J.J. lägger till sin speciella stil på trailern och vad det betyder för Star Trek har jag inte en aning om.

Trevligt ska det iaf bli att se den när den väl kommer.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg