Nyhet Posted March 6, 2008 Report Share Posted March 6, 2008 Trailern för Starship Götheborg har släppts på Youtube tidigare idag. Dan fanbaserade filmen verkar definitivt handla om rödskjortor, detta särskilda släkte som verkar trilla av pinn lite för ofta. Se trailern via källänken nedan. [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 Kul ide och kul trailer! Det verkar vara en variant av tio små rödskjortor... J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 Hah, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... :lugn: Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted March 7, 2008 Report Share Posted March 7, 2008 Kunde dom inte köpt riktiga röda ST tröjor för att få det att se lite bättre ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 At ease, commander! Notera att det inte direkt är Paramount eller ens Gatekeeper som gör denna produktion utan några "vildhjärnor" :rodna: i göteborg! Begär inte för mycket av stackarna ty de veta icke vad de göra eller hur det nu var... :lol: :lol: :blink: J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted March 8, 2008 Report Share Posted March 8, 2008 Sant! I princip allt som "promotar" star trek på ett hyfsat seriöst sett är bra! Jag har också en "b-aktig" laserpickadoll i form av ett coolt laserljud (från star trek förstås) som jag kan panga med min mobil! Det gäller bara att inte göra det offentligt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts