Nyhet Posted June 12, 2008 Report Share Posted June 12, 2008 På Cryptic Studios hemsida finns ett nedräkningsur med omisskännligen en bakgrund som är hämtad från förhandsvisningen av Perpetual Entertainments (den tidigare utvecklaren) konceptskisser till Star Trek: Online. Läs mer om det (förhoppningsvis) kommande dataspelet på vår spelavdelning. Bilden till höger ingår i samma konceptserie som bild nummer sex i vår artikel om Star Trek: Online. Just idag är det 45 dagar kvar till något skall annonseras av Cryptic Studios. Kanske är det ingen tillfällighet att när räknaren är nere på 0, hålls den stora fictionmässan Comic-Con International... Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Expendable Ensign Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Hoppas det blir något av detta. Star Trek: Online är ett av de få mmo som jag har varit riktigt sugen på att prova. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorik Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Jag hoppas också att det är på gång nu. Spelet har verkligen potential att bli något riktigt, riktigt bra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted June 13, 2008 Report Share Posted June 13, 2008 Jag tror att det blir trafikstockning på nätet av alla som vill regga sej till detta spel! Jag är av den teorin att det finns väldigt många svältfödda trekkers därute! Plus alla nya som förhopningsvis får upp ögonnen för star trek efter att ha sett nya filmen! Håller tummarna för detta spel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts