Nyhet Posted June 26, 2008 Report Posted June 26, 2008 En verkligt välgjord och detaljrik målning av USS Voyager kan du hitta här. Personligen tycker jag bilden är så bra att den skulle kunna ramas in och sättas upp på väggen. Bilden är på hela 1920 x 1440 bildpunkter så du får säkert skala ner den en del om du vill ha den på skrivbordet. ;-) Källa [ Till originalnyheten ]
Expendable Ensign Posted June 26, 2008 Report Posted June 26, 2008 Man blev nästan tårögd. Så vackert... :gråter:
Unkas Posted June 26, 2008 Report Posted June 26, 2008 (edited) Det var en fantastiskt bil. Kommer omedelbart att hamna som bakrundsbild på min dator. Skall bara förminska den lite. Ett mästerverk, vars orginal, jag verkligen skulle villja ha på väggen. Edited June 26, 2008 by Unkas
Recommended Posts