Gå till innehåll
Nyhet

Tecknad serie om Star Trek XI

Rekommenderade inlägg

Regissören bakom den elfte Star Trek-filmen, J. J. Abrams, står också bakom manuset till en serietidning som skall introducera filmens scenario för kommande biobesökare. Tecknare är Robert Orci och väntad utgivning blir i mars eller april 2009, innan filmens premiär. Det här är helt i linje med hur Abrams introducerade andra säsongen av Heroes samt hur hans senaste TV-serie Fringe marknadsfördes.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Ska banne mej kuta ner till blaskhaket nerea på byn och införskaffa denna då det blir dags! Ska man smyga lite när man köper den så att man slipper alla blickar? :rodna:

Det beros väll på om du skäms eller inte? Själv skäms jag inte ett dugg över att köpa mina X-men-tidningar varannan månad, men jag antar att det växlar från person till person. Dock måste jag nog hålla med dig om att det blir lite mycket blickar ibland, men då bara ler jag och ser stolt ut :lol:

BTW: Längtar mig sjuk tills nästa år! Star Trek XI, Star Trek Online och nu denna! Jag vet inte om jag kan hantera så mycket glädje på en och samma gång, plus den nya X-men-filmen :D *längtar längtar längtar*

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser