contec Posted September 11, 2008 Report Posted September 11, 2008 The Goonies är en gammal barndoms film favorit och jag har velat ha grejer från filmen i många år och idag fick jag mina grejer jag beställt från en kille i USA. Jag beställde en Copper bones key och en Doubloon , Kartan i bakgrunden har jag gjort själv från bilder av den riktiga. Copper bones key är Jätte tung, kollade upp den på vågen och den väger 1450 gram kan inte tro att killen i filmen kunde ha den hängande runt halsen. Jag fick ge ca 960 kr för allt +frakt. /Conny Quote
Expendable Ensign Posted September 11, 2008 Report Posted September 11, 2008 Senast jag såg den filmen var i skolan när jag var liten. Har för mig att jag tyckte den var riktigt rolig men av någon anledning har jag inte sett den sedan dess. Kommer ihåg att jag brukade spela spelet Goonies 2 på Nintendo också. Quote
Unkas Posted September 11, 2008 Report Posted September 11, 2008 Var länge sedan jag såg filmen, men den var väldigt kul i min ungdom. De fräcka teknikprylarna den ena killen har är verkligen roliga. Han är nästa som Doktor Gadget. Gjordes inte den filmen av Spielberg? Tror bestämt det. Goonies 2!! Evighetsspelet framför alla evighetsspel. Finns inget slut, bara nya världar att upptäcka. Quote
contec Posted September 13, 2008 Author Report Posted September 13, 2008 Ok, tänkte att jag skulle dela med mej av hur min karta ser ut som färdig. Plus en JPG Bild som alla kan använda att för att göra sin egna bild /Conny Ha så kul Varning stor fil 1282kb Quote
Recommended Posts