Nyhet Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 I morse släpptes den första engelska Sev Trek-strippen med anledning av den elfte Star Trek-filmen. Den finns nu även i en svenskspråkig version exklusivt här på Star Trek Databas. Det kommer en till inom kort, kanske redan i morgon. Den första bilden handlar om Quirks (Kirks) första uppdrag och den andra (utan slutkläm, än så länge) handlar om hur det kommer sig att de bygger ett rymdskepp på Jorden, istället för utanför Jordens atmosfär. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 Den första var härlig och jag vet inte om det är en så bra ide att lägga någons dotter i kirks händer... Men den andra blev jag inte klok på. Är du säker på att den högra pratbublan ska vara helt vit? (Är väl i och för sig inte helt ologiskt men det blir mycket dråpligare om han säger något... dråpligt. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted December 6, 2008 Report Share Posted December 6, 2008 Konstiogare kommentar får man väl leta efter, JAF. Om du läser nyhetsinlägget så ser du nog att det står att slutkläm saknas, då den inte är fastställd än. Kanske blir den ifylld imorgon, om Sev-juryn blir klara tills dess. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 7, 2008 Report Share Posted December 7, 2008 Det borde jag ha läst naturligtvis. Får väl skylla på den sena timmen. :-) Men det låter ju som ett läge att ha en tävling: Vad svarar han? Hur får man ut rymdskeppet i rymden? Ju klurigare ju bättre! J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts