Nyhet Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 Denna Sev Trek-stripp svarar på frågan om hur vi får ut skeppet i rymden. Den vinnande slutklämmen blev "We order the pizza 'to go'", men då detta var oöversättningsbart till svenska (för att få med skämtet) valdes en av de övriga 13 finalisterna till den svenska strippen. Slutklämmen som valdes, lämnades in av ibwolf från Island. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted December 15, 2008 Report Share Posted December 15, 2008 Den var bra! Själv hade jag tänkt mig en star wars hänvisning där han säger någonting i stil med: "Jag har kontroll. Storleken har ingen betydelse. Känn hur den levande kraften strömmar genom allt levande. Genom marken och trädet till rymdskeppet. Jag har kontroll." Eller helt enkelt: "Använd kraften Squirk!" J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted December 16, 2008 Report Share Posted December 16, 2008 Väldigt bra komentar. Bra punchline! :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts