Jump to content

Recommended Posts

Posted

God Jul och Gott Nytt År vill jag önska redaktionen. Tack för året som gått, och för att ni lägger er tid på forumet och STDB. Det är ett sant nöje att få vara medlem, och ha möjligheten att diskutera, debatera, gnabbas och gemensamt kunna uttrycka glädjen med Star Trek.

×
×
  • Create New...