Pjotr'k Posted December 28, 2008 Report Share Posted December 28, 2008 Jag öppnar detta ämne för att få en möjlighet att visa på artiklar eller texter som jag personligen saknar på databasen, men då vi i redaktionen inte kan göra allt, så ber vi om allas er hjälp. Er hjälp kommer att omnämnas på något sätt, såsom ett välförtjänt tack. Skicka in texten till någon i redaktionen, men vi ber er att läsa genom det innan ni skickar in det, så att det håller en någorlunda standard, samt att ni lämnar tydliga hänvisningar i texten till var informationen är hämtad från. Upptäcker vi att texten är direktöversatt eller på annat sätt hämtad från Internet eller andra källor, så kommer texten absolut inte att användas. Ni får gärna själva också ange önskemål på hett eftertraktade texter eller artiklar, men inte förrän ni själva tar er en allvarlig funderare på om ni själva kan skriva något. Er inskickade text får gärna vara en god start, det behöver alltså inte vara hela A4-sidor med text... Läs bland våra andra artiklar och texter för att se hur vi normalt sett skriver! Önskemål: Kurn - var med i fyra avsnitt vad jag kan se. Läs mer i vår avsnittsdatabas för tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted January 20, 2009 Report Share Posted January 20, 2009 jag kommer att skriva en längre recension av boken Klingon Empire: a burning house inom de närmaste dagarna sen skulle jag ej bli förvånad om jag skriver något mer som det där om Kurn eller något. Han är nästintill en huvudperson i boken jag ska skriva om också så det passar nog bra för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts