Nyhet Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Jag tror att ingen av oss skriver Khan som i rubriken ovan. Men sökmotorn Google har undersökt hur folk har sökt på denna fruktade karaktär från originalserien. Resultatet blev Khans graf som visar hur många a:n som folk stoppat in i namnet. Se och häpna! [Klicka på bilden för förstoring] (KH(Ax)N, där x = 1 till 100. Y-axeln visar antal sökningar och X-axeln antal A:n) Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 Jag tror att en trekker lystrar mer till om man säger Khaaaaaan än om man bara säger Khan. :lol: Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted January 17, 2009 Report Share Posted January 17, 2009 (edited) Sant! Vore detta inte något att ha som väckarklock-signal? Istället för det som jag har - introt till DS9? ;) Undrar, detta måste var den mest kända repliken i star trek efter "Live long and prosper" Undrar om det är så här: 1 Live long and prosper 2 Khaaaaaaaaaaaaan!!! 3 We are the borg.... 4 Engage/make it so! Edited January 17, 2009 by michael ricochet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts