Nyhet Posted January 17, 2009 Report Posted January 17, 2009 Jag tror att ingen av oss skriver Khan som i rubriken ovan. Men sökmotorn Google har undersökt hur folk har sökt på denna fruktade karaktär från originalserien. Resultatet blev Khans graf som visar hur många a:n som folk stoppat in i namnet. Se och häpna! [Klicka på bilden för förstoring] (KH(Ax)N, där x = 1 till 100. Y-axeln visar antal sökningar och X-axeln antal A:n) Källa [ Till originalnyheten ]
Unkas Posted January 17, 2009 Report Posted January 17, 2009 Jag tror att en trekker lystrar mer till om man säger Khaaaaaan än om man bara säger Khan. :lol:
commander ricochet Posted January 17, 2009 Report Posted January 17, 2009 (edited) Sant! Vore detta inte något att ha som väckarklock-signal? Istället för det som jag har - introt till DS9? ;) Undrar, detta måste var den mest kända repliken i star trek efter "Live long and prosper" Undrar om det är så här: 1 Live long and prosper 2 Khaaaaaaaaaaaaan!!! 3 We are the borg.... 4 Engage/make it so! Edited January 17, 2009 by michael ricochet
Recommended Posts