Commander MarQuan Posted February 1, 2009 Report Posted February 1, 2009 Det känns bra att TNG inte slutar på ett så dystert sätt som Deep Space Nine. Jag grät nästan när jag såg finalavsnittet. Ville bara nämna det. Quote
DominionMaster Posted February 1, 2009 Report Posted February 1, 2009 Jag fällde nog en tår när jag såg både sista avsnittet av TNG och DS9. TNG har ju dock sina 4 filmer också! Men jag gillade det sista avsnittet i säsong 7 (all good things). Stewart är ju lysande och det var väldigt bra att de la det mesta fokuset på hans rollkaraktär! Jag tror ju att han gillade att spela alla dessa sidor också! Quote
gronkal Posted July 5, 2009 Report Posted July 5, 2009 (edited) när jag såg det sista avsnittet av tng blev jag ledsen över att dt var det sista, men det var ett ******** bra avsnitt om ni kan ursäkta mitt grova språk. Edited July 5, 2009 by Pjotr'k Svordomar ej tillåtet enl. forumreglerna Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.