Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jag fällde nog en tår när jag såg både sista avsnittet av TNG och DS9. TNG har ju dock sina 4 filmer också! Men jag gillade det sista avsnittet i säsong 7 (all good things). Stewart är ju lysande och det var väldigt bra att de la det mesta fokuset på hans rollkaraktär! Jag tror ju att han gillade att spela alla dessa sidor också!

  • 5 months later...
Posted (edited)

när jag såg det sista avsnittet av tng blev jag ledsen över att dt var det sista, men det var ett ******** bra avsnitt om ni kan ursäkta mitt grova språk.

Edited by Pjotr'k
Svordomar ej tillåtet enl. forumreglerna

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...