Nyhet Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 MovieZine och UIP har det stora nöjet att bjuda in dig och en vän till en förhandsvisning av det storslagna science fiction-äventyret "Star Trek". När? TISDAGEN 5 MAJ KL. 21.00 (Insläpp från 20.30) Var? Biograf Park på Sturegatan 18 i Stockholm Biljettuthämtning fr.o.m fredag 1 maj på Filmstaden Sergel, Filmstaden Kista, Filmstaden Söder och biografen Saga i Stockholm. 2 biljetter/person - först till kvarn gäller! Klicka här för ytterligare information (Tack till Garak) Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thalaxian Posted May 2, 2009 Report Share Posted May 2, 2009 Hej alla! Det var ett tag sedan jag var inne på forumet, men nu är jag här igen.... Jo, jag undrar om det är någon som skulle kunna göra mig en tjänst.... Jag jobbar inte för tillfället och skulle därför kunna ah möjlighet att åka upp på förhandsvidningen, men då måste någon hämta ut en biljett åt mig. Finns det någon som skulle kunna tänka sig att göra det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Nu är klockan över tolv, så om någon var där borde de kanske hunnit hem nu. Hur var det, är det fortfarande Star Trek, Funkar skådespelarna.......Nyfiken nyfiken nyfiken Link to comment Share on other sites More sharing options...
crazy_voyager Posted May 6, 2009 Report Share Posted May 6, 2009 @thalaxian Jag är tyvärr i helt fel stad, annars hade jag säkert kunnat hjälpa dig. Men nu blir det svårt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts