Jump to content

Recommended Posts

Posted

Igår fick jag panik och började leta efter trekmobilspel, jag hittade 3 stycken som var helt okej:

Cold Enemy

The Birds of Prey

Star Trek: Nemesis(tyska menyer men jag fattade efter ett tag trots min bristande tyskakunskaper)

Idag hittade jag ett officielt spel för nya filmen, som var snyggt gjort och riktigt bra(bättre än ovanstående?):

Star Trek

Känner ni till några fler mobilspel? Har ni några? Vad tyckte ni om dessa?

Alla är gratis och alla funkade på min Sony Ericson W660 mobil. Jag tror de borde funka på de flesta mobiler som klarar java-spel!

Posted
Igår fick jag panik och började leta efter trekmobilspel, jag hittade 3 stycken som var helt okej:

Cold Enemy

The Birds of Prey

Star Trek: Nemesis(tyska menyer men jag fattade efter ett tag trots min bristande tyskakunskaper)

Idag hittade jag ett officielt spel för nya filmen, som var snyggt gjort och riktigt bra(bättre än ovanstående?):

Star Trek

Känner ni till några fler mobilspel? Har ni några? Vad tyckte ni om dessa?

Alla är gratis och alla funkade på min Sony Ericson W660 mobil. Jag tror de borde funka på de flesta mobiler som klarar java-spel!

Tack för tipset. Ska ladda ner alla och testa dem på min gamla sonyericsson w810i

Posted

Spelet till den nya filmen är nog bäst, fast det som jag länkat till här verkar vara någon typ av betaversion(tror jag), nu har jag köpt det riktiga för 50 kr.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...