Gå till innehåll
Mr Trek

Star Trek-mobilspel

Rekommenderade inlägg

Igår fick jag panik och började leta efter trekmobilspel, jag hittade 3 stycken som var helt okej:

Cold Enemy

The Birds of Prey

Star Trek: Nemesis(tyska menyer men jag fattade efter ett tag trots min bristande tyskakunskaper)

Idag hittade jag ett officielt spel för nya filmen, som var snyggt gjort och riktigt bra(bättre än ovanstående?):

Star Trek

Känner ni till några fler mobilspel? Har ni några? Vad tyckte ni om dessa?

Alla är gratis och alla funkade på min Sony Ericson W660 mobil. Jag tror de borde funka på de flesta mobiler som klarar java-spel!

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser
Igår fick jag panik och började leta efter trekmobilspel, jag hittade 3 stycken som var helt okej:

Cold Enemy

The Birds of Prey

Star Trek: Nemesis(tyska menyer men jag fattade efter ett tag trots min bristande tyskakunskaper)

Idag hittade jag ett officielt spel för nya filmen, som var snyggt gjort och riktigt bra(bättre än ovanstående?):

Star Trek

Känner ni till några fler mobilspel? Har ni några? Vad tyckte ni om dessa?

Alla är gratis och alla funkade på min Sony Ericson W660 mobil. Jag tror de borde funka på de flesta mobiler som klarar java-spel!

Tack för tipset. Ska ladda ner alla och testa dem på min gamla sonyericsson w810i

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Spelet till den nya filmen är nog bäst, fast det som jag länkat till här verkar vara någon typ av betaversion(tror jag), nu har jag köpt det riktiga för 50 kr.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu