Mr Trek Posted May 5, 2009 Report Share Posted May 5, 2009 Igår fick jag panik och började leta efter trekmobilspel, jag hittade 3 stycken som var helt okej: Cold Enemy The Birds of Prey Star Trek: Nemesis(tyska menyer men jag fattade efter ett tag trots min bristande tyskakunskaper) Idag hittade jag ett officielt spel för nya filmen, som var snyggt gjort och riktigt bra(bättre än ovanstående?): Star Trek Känner ni till några fler mobilspel? Har ni några? Vad tyckte ni om dessa? Alla är gratis och alla funkade på min Sony Ericson W660 mobil. Jag tror de borde funka på de flesta mobiler som klarar java-spel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Igår fick jag panik och började leta efter trekmobilspel, jag hittade 3 stycken som var helt okej: Cold Enemy The Birds of Prey Star Trek: Nemesis(tyska menyer men jag fattade efter ett tag trots min bristande tyskakunskaper) Idag hittade jag ett officielt spel för nya filmen, som var snyggt gjort och riktigt bra(bättre än ovanstående?): Star Trek Känner ni till några fler mobilspel? Har ni några? Vad tyckte ni om dessa? Alla är gratis och alla funkade på min Sony Ericson W660 mobil. Jag tror de borde funka på de flesta mobiler som klarar java-spel! Tack för tipset. Ska ladda ner alla och testa dem på min gamla sonyericsson w810i Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Trek Posted May 12, 2009 Author Report Share Posted May 12, 2009 Spelet till den nya filmen är nog bäst, fast det som jag länkat till här verkar vara någon typ av betaversion(tror jag), nu har jag köpt det riktiga för 50 kr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts