The Holy Three Posted February 2, 2010 Author Report Share Posted February 2, 2010 C'mon c'mon c'mon, bara USS Kelvin kvar nu. 50 kr som erbjudande kvarstår. Kom ihåg, för 50 kr får man... En Capricciosa En Stor Stark på puben Upp till 5 filmer på Ginza för tillfället En Coca-Cola på Statoil Och säkert mycket mer. Lockar inte pengarna har jag fortfarande en Spock Prime att byta med samt även den här: http://www.startrekdb.se/forum/index.php?showtopic=4693 Någon? Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 16, 2010 Author Report Share Posted June 16, 2010 Jag har ÄNTLIGEN fått denna samling komplett nu, det har inte varit lätt direkt. En kontakt från USA som också är en Trekkie var snäll nog att skicka en USS Kelvin leksak åt mig. Den fann sig dock aldrig hit, så han skickade en till, som kom fram igår helskinnad. Så tråden har inget syfte längre, och kan gärna stängas för min del. Jag har heller ingen Spock figur kvar att byta. Tack för hjälpen allihop! Tog lite mer än ett år men det var det värt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts