The Holy Three Posted May 10, 2009 Report Share Posted May 10, 2009 (edited) Är intresserad av att komplettera samlingen Star Trek figurer som släppts utav Burger King i samband med filmen. Sammanlagt ska 16 st finnas, utav dessa har jag 15 st. Då jag inte har en Burger King i min stad är det svårt att få tag på figurerna, därför väljer jag att vända mig hit. De figurer jag har är: Kirk Scotty Shuttle Tricorder Spock's Ship McCoy Sulu Communicator Warbird Chekov Unga Spock USS Enterprise Original Spock Hover Bike Uhura Den sista: U.S.S. Kelvin är jag alltså intresserad utav att köpa om någon har en dublett över eller bara vill bli av med sin. Kan tänka mig att ge 50 kr för den sista figuren jag behöver. När jag får tag på fler figurer genom forumet eller på annat sätt ändrar jag första inlägget i tråden för att hålla alla uppdaterade om vilka figurer som fattas. PM'a mig eller skriv i tråden om ni har någon/några att sälja. Edited October 23, 2009 by The Holy Three Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Jag kan väl säga att även jag är intresserad av att köpa eventuella dubbletter som folk har. Vill gärna ha hela samlingen... Jag har följande: Kirk Scotty skyttel trikorder kommunikator (2 st plus ytterligare en med posten från The Holy Three nu i veckan) Uhura (1 öppnad) Sulu (2 st) Spock den yngre (1 öppnad) Enterprise Chekov Warbird (2 st) Spock den äldre Hover Bike Jellyfish McCoy Saknar därför följande: USS Kelvin. Även jag är beredd att betala samma pris som The Holy Three ovan. Jag kan också byta mina dubbletter (se ovan) mot andra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Själv skulle jag vara intresserad av ett Uhura glas (säljs tydligen inte i sverige) till ett rimligt pris om någon har fått tag i ett sådant utomlands till exempel. Leksakerna tyckte jag inte var så spännande. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 11, 2009 Report Share Posted May 11, 2009 Jag köpte mina kids meal trekleksaker för 20 kr styck på BK. En kompis köpte alla 16 figurerna på ebay för $24 + frakt. Jag är säker på att man kan få tag i Uhuraglas där också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 11, 2009 Author Report Share Posted May 11, 2009 ^Jag har sett dessa auktioner på Ebay också, det är dock "pre-sell"-auktioner, man betalar alltså först och får sen vänta till den 25:e maj innan dessa skickas. Skulle personligen inte köpa alla 16 direkt, förstör lite utav charmen med samlandet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted May 14, 2009 Report Share Posted May 14, 2009 (edited) Hmm... Jag borde nog passa på och äta på Burger King nu. Det verkar som att de kan löna sig Edited May 14, 2009 by Unkas Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 14, 2009 Author Report Share Posted May 14, 2009 Definitivt! Du kan bli min "dealer" ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 16, 2009 Author Report Share Posted May 16, 2009 Har uppdaterat första inlägget nu, efter ännu en tur till Linköping har jag nu i också: Sulu, McCoy, Spock's Ship & Communicator. Nu är det alltså endast 8 figurer kvar till att målet är nått. Kom först när jag kom hem från Linköping på att jag borde köpt på mig två extra från två utav dessa figurer, så kunde jag bytt med Pjotr'k mot hans överexemplar utav Spock & Enterprise. Sorry Pjotr'k Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 18, 2009 Report Share Posted May 18, 2009 Jag har nu införskaffat 2 stycken Chekov och 2 stycken Warbird och uppdaterade det andra inlägget ovan. Även dessa dubbletter kan jag byta mot andra, i andra hand sälja, men byta låter bäst för då betalar vi varsitt porto. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 18, 2009 Author Report Share Posted May 18, 2009 Tackar för uppdateringen. Om det inte blir något byte för din del är jag som sagt redo att köpa dina dubletter och betalar givetvis även portot då också. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fänrik Johansson Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 (edited) Köpes Tricorder och Communicator från BK. Eller bytas för jag har Bones och klingon skepp. Edited May 23, 2009 by Fänrik Johansson Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Jag saknar USS Kelvin och Hoverbike. Om någon är intresserad av att byta dessa mot Original Spock eller Chekov, vilka jag har dubletter av. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted May 22, 2009 Report Share Posted May 22, 2009 Slog ihop Stora vågens ämne med detta, på önskemål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fänrik Johansson Posted May 23, 2009 Report Share Posted May 23, 2009 Det blev löst jag köpte dem idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted May 23, 2009 Author Report Share Posted May 23, 2009 Uppdaterat mitt första inlägg, skaffade mig en Warbird idag. Nu är det sju stycken kvar att få tag på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted June 1, 2009 Report Share Posted June 1, 2009 USS Kelvin sökes. Kan tänka mig byta mot nästan vilken annan figur som helst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 1, 2009 Author Report Share Posted June 1, 2009 Har uppdaterat inlägget igen, då ödet än en gång tog mig till Linköping förra helgen eftersom jag behövde ta mig till IKEA, vilket vi inte har i Norrköping. Ringde båda BK denna gång för att inte slösa tid att stanna vid dom, fick beskedet att BK'n i city hade Communicator, McCoy & Spock's Ship, 3 st som Pjotr'k inte hade. Tog mig dit, köpte dom och har nu bytt dessa mot Pjotr'ks Chekov, unga Spock & Enterprise. Saknar nu: Äldre Spock, Hover Bike, USS Kelvin & Uhura. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Kan man fortfarande få figurer om man äter på BK? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Ja, jag fick en idag, som min son nu får leka med. Jag trodde aldrig jag skulle säga detta, men jag är verkligen saligt trött på att höra Spock säga "Live long and prosper"... Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 11, 2009 Author Report Share Posted June 11, 2009 (edited) Fick idag det glada beskedet när jag ringde till Linköping's Burger King att dom hade Original Spock & Hover Bike. Så jag drog dit och köpte dessa, därför saknar jag nu endast Uhura & USS Kelvin. Det är för övrigt sista veckan denna kampanj håller på. Edited June 11, 2009 by The Holy Three Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 11, 2009 Report Share Posted June 11, 2009 Jag har gett upp om försöken att försöka ro hem USS Kelvin. Annars har jag resten, som ni ser på min lista har jag även ett antal dubbletter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted June 11, 2009 Author Report Share Posted June 11, 2009 ^Om jag förstår din lista rätt så har du alltså en Uhura över, men den råkar vara öppnad? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bromma_Herman Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 Är intresserad av att köpa allt i Skeppväg. Dvs USS Kelvin, Enterprise samt Warbird. (Kan ha missat något). Skicka gärna PM om ni har något att erbjuda. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pjotr'k Posted June 13, 2009 Report Share Posted June 13, 2009 ^Om jag förstår din lista rätt så har du alltså en Uhura över, men den råkar vara öppnad? Nej, jag har bara en Uhura och den är öppnad. Således är jag själv gärna intresserad av en oöppnad Uhura, men det känns inte prioriterat. Är intresserad av att köpa allt i Skeppväg. Dvs USS Kelvin, Enterprise samt Warbird. (Kan ha missat något). Skicka gärna PM om ni har något att erbjuda. Som du säkert såg i mitt inlägg näst längst upp i hela diskussionen har jag en dubblett på Warbird. Kanske har jag även en Enterprise, men det får jag kolla, om du i så fall är intresserad. Jag skickar ett PM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 4, 2009 Author Report Share Posted July 4, 2009 Har fått ytterligare en Spock den äldre, öppnad men i perfekt skick. Är det någon som är intresserad av den? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts