Jump to content

Köpes: Star Trek-figurer från Burger King

The Holy Three

Recommended Posts

Är intresserad av att komplettera samlingen Star Trek figurer som släppts utav Burger King i samband med filmen. Sammanlagt ska 16 st finnas, utav dessa har jag 15 st. Då jag inte har en Burger King i min stad är det svårt att få tag på figurerna, därför väljer jag att vända mig hit. De figurer jag har är:

Kirk

Scotty

Shuttle

Tricorder

Spock's Ship

McCoy

Sulu

Communicator

Warbird

Chekov

Unga Spock

USS Enterprise

Original Spock

Hover Bike

Uhura

Den sista: U.S.S. Kelvin är jag alltså intresserad utav att köpa om någon har en dublett över eller bara vill bli av med sin. Kan tänka mig att ge 50 kr för den sista figuren jag behöver.

När jag får tag på fler figurer genom forumet eller på annat sätt ändrar jag första inlägget i tråden för att hålla alla uppdaterade om vilka figurer som fattas. PM'a mig eller skriv i tråden om ni har någon/några att sälja.

Edited by The Holy Three

Jag kan väl säga att även jag är intresserad av att köpa eventuella dubbletter som folk har. Vill gärna ha hela samlingen... Jag har följande:

Kirk

Scotty

skyttel

trikorder

kommunikator (2 st plus ytterligare en med posten från The Holy Three nu i veckan)

Uhura (1 öppnad)

Sulu (2 st)

Spock den yngre (1 öppnad)

Enterprise

Chekov

Warbird (2 st)

Spock den äldre

Hover Bike

Jellyfish

McCoy

Saknar därför följande: USS Kelvin. Även jag är beredd att betala samma pris som The Holy Three ovan. Jag kan också byta mina dubbletter (se ovan) mot andra.

Har uppdaterat första inlägget nu, efter ännu en tur till Linköping har jag nu i också: Sulu, McCoy, Spock's Ship & Communicator. Nu är det alltså endast 8 figurer kvar till att målet är nått.

Kom först när jag kom hem från Linköping på att jag borde köpt på mig två extra från två utav dessa figurer, så kunde jag bytt med Pjotr'k mot hans överexemplar utav Spock & Enterprise. Sorry Pjotr'k :(

Jag har nu införskaffat 2 stycken Chekov och 2 stycken Warbird och uppdaterade det andra inlägget ovan. Även dessa dubbletter kan jag byta mot andra, i andra hand sälja, men byta låter bäst för då betalar vi varsitt porto.

• 2 weeks later...

Har uppdaterat inlägget igen, då ödet än en gång tog mig till Linköping förra helgen eftersom jag behövde ta mig till IKEA, vilket vi inte har i Norrköping. Ringde båda BK denna gång för att inte slösa tid att stanna vid dom, fick beskedet att BK'n i city hade Communicator, McCoy & Spock's Ship, 3 st som Pjotr'k inte hade. Tog mig dit, köpte dom och har nu bytt dessa mot Pjotr'ks Chekov, unga Spock & Enterprise. Saknar nu: Äldre Spock, Hover Bike, USS Kelvin & Uhura.

• 2 weeks later...

Fick idag det glada beskedet när jag ringde till Linköping's Burger King att dom hade Original Spock & Hover Bike. Så jag drog dit och köpte dessa, därför saknar jag nu endast Uhura & USS Kelvin.

Det är för övrigt sista veckan denna kampanj håller på.

Edited by The Holy Three

^Om jag förstår din lista rätt så har du alltså en Uhura över, men den råkar vara öppnad?

Nej, jag har bara en Uhura och den är öppnad. Således är jag själv gärna intresserad av en oöppnad Uhura, men det känns inte prioriterat.

Är intresserad av att köpa allt i Skeppväg. Dvs USS Kelvin, Enterprise samt Warbird. (Kan ha missat något).

Skicka gärna PM om ni har något att erbjuda.

Som du säkert såg i mitt inlägg näst längst upp i hela diskussionen har jag en dubblett på Warbird. Kanske har jag även en Enterprise, men det får jag kolla, om du i så fall är intresserad. Jag skickar ett PM.

• 3 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...