Gå till innehåll

Rekommenderade inlägg

Postad

Det råkar inte vara du som vann det kompletta setet på Tradera då? Har dykt upp två såna, såg att Pjotr'k ledde ett tag där.

Någon av dessa dubletter du har råkar inte vara Uhura eller USS Kelvin? Isf är jag intresserad av dom, om du nu är villig att sälja.

Postad

Tyvärr är det inte Uhura eller Kelvin som är dubletterna, dubletterna är Tricorder, Kirk, Scotty, Old Spock, Hover Bike och Shuttle. Jag är ledsen :(

Jag fick hela setet av min frisörska vars man jobbar på marknadsföringsavdelningen på Burger King och då håller på med dessa. Helt gratis, så tur har jag :P

Jag gissar att ni blir lite avundsjuka nu :P :)

Postad

Det kostar skjortan att gå till frisören men den här gången fick du verkligen valuta för pengarna MrTrek :)

Jag har faktiskt 2 kompletta set av BKfigurerna tack vare kompisar. Vi hjälpte varandra att få alla figurer.

Postad

Planerar du att behålla båda kompletta seten, RoLaren, eller kan du tänka dig att göra dig av med 2 figurer från ett av de kompletta seten?

Du kanske har ett komplett i sina förpackningar och ett komplett ute ur förpackningarna på display?

Postad

Planerar du att behålla båda kompletta seten, RoLaren, eller kan du tänka dig att göra dig av med 2 figurer från ett av de kompletta seten?

Du kanske har ett komplett i sina förpackningar och ett komplett ute ur förpackningarna på display?

Det är min plan, men jag har inte kommit så långt än. Alla ligger kvar i sina plastförpackningar. Jag har några extrafigurer också, förutom de 2 seten, men några är redan bortlovade.

Postad

Det kostar skjortan att gå till frisören men den här gången fick du verkligen valuta för pengarna MrTrek :)

Det behövdes ju, och det var inte jag som betalde, det var mamma, en del bra saker finns det med att vara 13 år i alla fall :P Den frisören har jag alltid gått till så vi brukar kunna ha intressanta konversationer om allt möjligt. Mamma har gått till den frisören sen hon flyttade till Göteborg. Det mest imponerande var att hon kom ihåg dem :)

Postad

Det behövdes ju, och det var inte jag som betalde, det var mamma, en del bra saker finns det med att vara 13 år i alla fall :P Den frisören har jag alltid gått till så vi brukar kunna ha intressanta konversationer om allt möjligt. Mamma har gått till den frisören sen hon flyttade till Göteborg. Det mest imponerande var att hon kom ihåg dem :)

Så då går du på WCT (är inte det en träningsoverall ;) ) treffar. Där kan man säkert byta till sig BKfigurer man inte har.

Postad

Haha, det förstås, men det blir nog lite enformigt eftersom karaktärerna bara säger en sak. Uhura: "Captain, we are being hailed" Old Spock: "Live long and prosper" :D

Postad

Sån dålig fantasi, MrTrek. Har du inte sett Spaceballs? Du kan lära dig ett och annat av Dark Helmet :P ;)

Dark Helmet: Did you see anything?

Colonel Sandurz: No, sir! I didn't see you playing with your dolls again.

Postad

Jag har inte sett Spaceballs, men den har varit på införskaffningslistan ett bra tag :)

Det jag skrev var ju för att leksakerna bara kan säga en sak :P , det är svårt att få till en konversation mellan dem :)

• 1 månad senare...
Postad

Kom igen nu, två stycken till behövs bara, Uhura & USS Kelvin. Måste jag verkligen vända mig till Ebay?

Jag ökar budet till 50 kr per figur och hoppas att det hjälper mig i mitt sökande efter ett komplett set Burger King figurer.

• 2 veckor senare...
Postad (redigerade)

Sådär, nu är första inlägget uppdaterat igen. Tack vare Pjotr'k behöver jag nu endast en figur till, en USS Kelvin, sen är samlingen komplett.

EDIT: Jag har även, som tidigare nämnt, en extra Spock Prime till övers, ifall någon skulle vilja byta.

Redigerad av The Holy Three
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa nytt...