Jump to content

Köpes: Star Trek-figurer från Burger King

The Holy Three

Recommended Posts

Tyvärr är det inte Uhura eller Kelvin som är dubletterna, dubletterna är Tricorder, Kirk, Scotty, Old Spock, Hover Bike och Shuttle. Jag är ledsen :(

Jag fick hela setet av min frisörska vars man jobbar på marknadsföringsavdelningen på Burger King och då håller på med dessa. Helt gratis, så tur har jag :P

Jag gissar att ni blir lite avundsjuka nu :P :)

Planerar du att behålla båda kompletta seten, RoLaren, eller kan du tänka dig att göra dig av med 2 figurer från ett av de kompletta seten?

Du kanske har ett komplett i sina förpackningar och ett komplett ute ur förpackningarna på display?

Det är min plan, men jag har inte kommit så långt än. Alla ligger kvar i sina plastförpackningar. Jag har några extrafigurer också, förutom de 2 seten, men några är redan bortlovade.

Det kostar skjortan att gå till frisören men den här gången fick du verkligen valuta för pengarna MrTrek :)

Det behövdes ju, och det var inte jag som betalde, det var mamma, en del bra saker finns det med att vara 13 år i alla fall :P Den frisören har jag alltid gått till så vi brukar kunna ha intressanta konversationer om allt möjligt. Mamma har gått till den frisören sen hon flyttade till Göteborg. Det mest imponerande var att hon kom ihåg dem :)

Det kostar skjortan att gå till frisören men den här gången fick du verkligen valuta för pengarna MrTrek :)

Det behövdes ju, och det var inte jag som betalde, det var mamma, en del bra saker finns det med att vara 13 år i alla fall :P Den frisören har jag alltid gått till så vi brukar kunna ha intressanta konversationer om allt möjligt. Mamma har gått till den frisören sen hon flyttade till Göteborg. Det mest imponerande var att hon kom ihåg dem :)

Så då går du på WCT (är inte det en träningsoverall ;) ) treffar. Där kan man säkert byta till sig BKfigurer man inte har.

• 1 month later...
  • 2 weeks later...

Sådär, nu är första inlägget uppdaterat igen. Tack vare Pjotr'k behöver jag nu endast en figur till, en USS Kelvin, sen är samlingen komplett.

EDIT: Jag har även, som tidigare nämnt, en extra Spock Prime till övers, ifall någon skulle vilja byta.

Edited by The Holy Three

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...