Fmi Posted May 26, 2009 Report Posted May 26, 2009 (edited) Såg en sån här tråd på ett annat forum, och tyckte att det var en rätt kul idé. Det går helt enkelt ut på att man tar ett foto och visar hur "utsikten" ser ut från ens hus/lägenhet/rum (det behöver absolut inte vara något speciellt alls, huvudsaken är att man får se lite hur de ser ut där de andra medlemmarna bor ). Så här ser det ut hos mig: (Tyvärr har jag bara en mobilkamera, så det är väldigt låg upplösning.) Ingen särskilt kul utsikt. Mest bara bilar och TetraPaks fabrik (det bruna huset). Här är det lite finare ... egentligen. P.g.a. kamerans dåliga upplösning syns varken sjukhuset, domkyrkan eller Allhelgonakyrkan alls i bilden. De finns dock där i verkligheten Hoppas någon annan är sugen på att visa hur det ser ut från era fönster Edited May 26, 2009 by Fmi Quote
Commander Michels Posted May 26, 2009 Report Posted May 26, 2009 Kul tråd såhär ser det ut utanför min balkong, dock är kortet inte rykande färskt utan har några månader på nacken Det är ganska skaplig utsikt, vi bor på 6 ½ våning så det viner ganska rejält om knutarna när det blåser ;) På sommaren blir det supervarmt i pensionärskuvösen eftersom vi inte vågar ha mer öppet än en springa - inga katt-tragedier här tack. Håller man upp en spegel så får man "havsutsikt" haha, då kan man se en liten sällskapsresanremsa av vättern :P Quote
mrcolumbo Posted August 10, 2009 Report Posted August 10, 2009 Eftesom jag sitter för et mesta i vardagsrummet medn laptop tog jag med det också 1 2 3 Mitt rum. Det kan vara roligare än man tror att ha en buske utanför fönstret 4 5 Bifogar också två bilder på mitt älskade hatobjekt som ibland tar lite för lång tid ta ta ta ta ta ta ta ta 2 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.