Jump to content
Sign in to follow this  
Fmi

Er utsikt

Recommended Posts

Såg en sån här tråd på ett annat forum, och tyckte att det var en rätt kul idé.

Det går helt enkelt ut på att man tar ett foto och visar hur "utsikten" ser ut från ens hus/lägenhet/rum (det behöver absolut inte vara något speciellt alls, huvudsaken är att man får se lite hur de ser ut där de andra medlemmarna bor :)).

Så här ser det ut hos mig:

(Tyvärr har jag bara en mobilkamera, så det är väldigt låg upplösning.)

t_YkEDbJUEs.gif

Ingen särskilt kul utsikt. Mest bara bilar och TetraPaks fabrik (det bruna huset). :(

t_woxeqjwqc.gif

Här är det lite finare ... egentligen. P.g.a. kamerans dåliga upplösning syns varken sjukhuset, domkyrkan eller Allhelgonakyrkan alls i bilden. De finns dock där i verkligheten :)

Hoppas någon annan är sugen på att visa hur det ser ut från era fönster :)

Edited by Fmi

Kul tråd :) såhär ser det ut utanför min balkong, dock är kortet inte rykande färskt utan har några månader på nacken :)

2798_1052417679872_1508689742_30145767_1151517_n.jpg

Det är ganska skaplig utsikt, vi bor på 6 ½ våning så det viner ganska rejält om knutarna när det blåser ;) På sommaren blir det supervarmt i pensionärskuvösen eftersom vi inte vågar ha mer öppet än en springa - inga katt-tragedier här tack. Håller man upp en spegel så får man "havsutsikt" haha, då kan man se en liten sällskapsresanremsa av vättern :P