Nyhet Posted July 1, 2009 Report Posted July 1, 2009 William Shatner har inte sett Star Trek ännu. Han är rädd för att biopubliken ska förlöjliga honom. säger han på Live with Regis and Kelly. Amerikanske programledaren Regis Phillips frågade i förra veckan under ett lättsamt samtal varför Shatner inte har sett Star Trek ännu. Så här svarade han: -Om jag går på bio så kommer någon säga "där är snubben som tror att han är Kirk" eller nåt sånt. Förlöjligande kommer att hända. Så jag har undvikit det. Jag vill inte ha en hatt, glasögon, en käpp och ett skägg bara för att se en film. I intervjun talar Phillips och Shatner också om hundar, Shatners talkshow: Shatner´s Raw Nerve och om Denny Crane var homosexuell. Shatner diskuterar Star Trek-filmen cirka sju minuter in i intervjun. Källa [ Till originalnyheten ]
The Holy Three Posted July 1, 2009 Report Posted July 1, 2009 Tvivlar starkt på att det är därför han inte sett filmen. Finns nog ingen med så bra självförtroende som Shatner.
Pjotr'k Posted July 2, 2009 Report Posted July 2, 2009 Men jag tror honom - om man vill ha en biokväll vill man inte behöva känna alla blickar på sig hela tiden. Däremot hade han säkert lätt kunnat ordna fribiljetter till någon av alla förhandsvisningar om han så hade velat.
The Holy Three Posted July 2, 2009 Report Posted July 2, 2009 ^Precis, det lär vara så han alltid gör. Hans ursäkt här kan ju tillämpas till vilken film han än vill se på bio, inte just Star Trek. Han har kunnat gå och se filmen någon gång utan att behöva oroa sig för all uppståndelse.
Supreme Commander JAF Posted July 3, 2009 Report Posted July 3, 2009 Förmodligen lär han väl kunna få en specialföreställning på vilken biograf som helst om han så önskar. Men jag förstår han och han skulle säkert få väldigt mycket dumma frågor om han gick på en regulär biograf "som en vanlig människa". J.
Recommended Posts