Mr Trek Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Känns som att jag behöver en affisch med min favoritserie Deep Space Nine att ha på mitt rum... Är det någon som vet var man kan hitta sådana? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 Med risk att låta som en sönderspelad LP-skiva så är ju Ebay det man tänker på direkt. Nu är ju du för ung för att bruka Ebay och kanske inte har föräldrar med ett konto. Hittar du en poster du är intresserad av på Ebay kan du slänga iväg ett PM åt mig så kan jag hjälpa dig köpa den om du vill. Kom bara ihåg att kolla ifall säljaren ifråga skickar utomlands, vissa är tyvärr lite stretiga med att skicka utanför USA/Kanada. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted February 20, 2010 Report Share Posted February 20, 2010 På den amerikanska ebay bråkar de ofta om det har jag hört, ja. J. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
madde001 Posted November 11, 2011 Report Share Posted November 11, 2011 hitta din favorit bild på serien Deep Space Nine och tryck en affisch ut av den online. gjort det själv och ganksa enkelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts