Nyhet Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 (edited) Skurken Neros högra hand, Ayel, omkom i slutet av den senaste Star Trek-filmen. Men Clifton Collins Jr. som spelade honom tror ändå att det är möjligt att rollfiguren återvänder i Star Trek 12. Det säger han i en intervju med Aceshowbiz.com. Eric Bana, som spelade Nero, har dock tidigare sagt att han inte återvänder i nästa film, så chansen att vi får se Ayel igen verkar liten. I stället kanske Clifton Collins Jr. får spela en ny utomjording, som så många andra gästskådespelare i Star Trek har gjort tidigare. Källa [ Till originalnyheten ] Edited October 30, 2010 by Nyhet Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Undrar hur han hade tänkt sig då? Vad skulle det fylla för funktion? Hoppas han på att bli Star Treks Blofeld? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 14, 2010 Report Share Posted April 14, 2010 Alla vill ju vara med i Star Trek, så att han vill komma tillbaka är inget konstigt <_< Link to comment Share on other sites More sharing options...
PerZerk Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 Undrar hur han hade tänkt sig då? Vad skulle det fylla för funktion? Hoppas han på att bli Star Treks Blofeld? Skulle inte förvåna mig om han blev det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted April 15, 2010 Report Share Posted April 15, 2010 Inte? Han kändes inte som någon superskurk eller, det kändes heller inte som att han byggdes upp för att kunna bli det i framtiden heller, enligt mig. Fick ingen sån känsla och kan inte tänka mig att dom hade någon sån tanke. Kommer han tillbaka får han allt se till att ha ett stort ärr vid högra ögat, skratta ondskefullt och ha uppe lillfingret vid mungipan varje gång han får för sig att göra detta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts