Nyhet Posted August 10, 2010 Report Share Posted August 10, 2010 Denzel Washington och Chris Pine spelar som bekant med i höstens actionthriller Unstoppable. Den nya trailern gör att i varje fall jag längtar till att få se den. Filmen handlar om ett tåg med kemikalier som kör utan att kunna stanna. Det är nu upp till Denzel och Chris att fixa biffen. http://www.youtube.com/watch?v=DC6QM8y0ejo Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Känns lite grann som speed^^ Men den kan väl vara kul att titta på, antar jag. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
To'E'Cra Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Känns lite grann som speed^^ Men den kan väl vara kul att titta på, antar jag. J. Haha ja det var det som kändes bekant... Satt och tänkte: "Har jag inte sett det här konceptet förut?" Sitter och funderar på hur bra Chris Pine är som skådis egentligen. Har ju egentligen bara sett han i Star Trek och den här trailern. Någon som har en åsikt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted August 11, 2010 Report Share Posted August 11, 2010 Han är en bra skådespelare. Men han har mest synts i tjejfilmer som Just my Luck och Blind dating innan Star Trek. Men vill man se honom i en helt annan typ av roll så har en biroll som galen nazist i Smokin´Aces. Link to comment Share on other sites More sharing options...
To'E'Cra Posted August 12, 2010 Report Share Posted August 12, 2010 Han är en bra skådespelare. Men han har mest synts i tjejfilmer som Just my Luck och Blind dating innan Star Trek. Men vill man se honom i en helt annan typ av roll så har en biroll som galen nazist i Smokin´Aces. Jo han har lite det utseendet så jag kunde nästan ha gissat att han varit med i en del sådana filmer. Men ja... Har nog sett lite för lite med han för att riktigt bedöma han som skådis. Men jag tycker ju han var bra i Star Trek i alla fall! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts