Jump to content

Recommended Posts

Posted

Känns lite grann som speed^^ Men den kan väl vara kul att titta på, antar jag. J.

Haha ja det var det som kändes bekant... Satt och tänkte: "Har jag inte sett det här konceptet förut?"

Sitter och funderar på hur bra Chris Pine är som skådis egentligen. Har ju egentligen bara sett han i Star Trek och den här trailern. Någon som har en åsikt?

Posted

Han är en bra skådespelare. Men han har mest synts i tjejfilmer som Just my Luck och Blind dating innan Star Trek.

Men vill man se honom i en helt annan typ av roll så har en biroll som galen nazist i Smokin´Aces.

Posted

Han är en bra skådespelare. Men han har mest synts i tjejfilmer som Just my Luck och Blind dating innan Star Trek.

Men vill man se honom i en helt annan typ av roll så har en biroll som galen nazist i Smokin´Aces.

Jo han har lite det utseendet så jag kunde nästan ha gissat att han varit med i en del sådana filmer. Men ja... Har nog sett lite för lite med han för att riktigt bedöma han som skådis. Men jag tycker ju han var bra i Star Trek i alla fall! :rolleyes:

• Create New...