Qnorsten Postad 7 November, 2010 Rapport Postad 7 November, 2010 Hej jag är intresserad av att försöka komplettera min star trek DVD samling(som är rätt så oexisterande förutom några filmer nu). Så jag undrar om någon säljer eller vet vart man kan få tag på boxar utav Alla star trek Serier, främst TNG och DS9 jag letar efter dock. OBS vill bara ha plastboxarna inte intresserad utav repacken som säljs överallt. Citera
RoLaren Postad 7 November, 2010 Rapport Postad 7 November, 2010 Kolla global ebay eller blocket. Citera
Qnorsten Postad 7 November, 2010 Författare Rapport Postad 7 November, 2010 Kolla global ebay eller blocket. Jag har kollat blocket var en som sålde TNG där men han svarar inte på mail så. Men Ebay har jag inte tänkt på tack för tipset. Citera
Lieutenet Lind Postad 3 Juli, 2011 Rapport Postad 3 Juli, 2011 För er som är intresserade av plastboxarna så såg jag att en på Tradera säljer alla av TNG, DS9 och VOY. http://www.tradera.com/DVD-Videofilmer-13?ftgnr=1062353 Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.