Jump to content

Säsong 3 av Star Trek: Online släpps snart

Nyhet

Recommended Posts

BildCryptic Studios senaste uppdatering för Star Trek: Online, Säsong tre: Genesis, planeras att släppas under december 2010. I Genesis kommer du att uppleva Star Trek: Online på ett helt nytt sätt. Nya objekt, en fullständig renovering av sektorrymd och möjligheten att skapa dina egna uppdrag. Något av vad du kan förvänta dig i säsong 3: Genesis:

1. Nu kan du utforma dina egna uppdrag. I det nya Foundry kan du konstruera avsnitt och dela dem med dina vänner, eller spela avsnitt som andra har konstruerat.
  2. I säsong 3 kan du visa repriser på dina avsnitt eller andra uppdrag som du redan har spelat.
  3. Det har varit tuffa tider för våra amiraler och generaler. Men kanske får vi lite mer att sätta emot nu när insatsstyrkorna kommer att kunna integrera olika slag av Borgteknik (t.ex. vapen och motorer) i sina rymdskepp.
  4. Rymden i sektorerna har helt reviderats. Den ser mer realistisk ut och känns mer äkta.
  5. Fler förbättringar: ytterligare sätt att anpassa gornkaraktärer, uppdatering av varuutbytessektionen, nytt ögongodis medan du laddar uppdragen, fler artiklar i C-Store; uniformer, nya skepp m.m.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Edited by Nyhet

1. Kul? Ja! Inte säkert att det kommer med season 3 dock. Förhoppningsvis kommer det ut i openbeta i Season 3, för alla som spelar såklart.

2. Kul? Ja, igen! Behöver fortfarande lite finpolering dock. Än så länge skalar inte uppdragen upp med ens nivå, så om jag som Amiral kör ett Fänrik uppdrag kommer jag möta fiender som jag kan döda på ett skot, i princip.

3. Detta kommer vara en belöning för STFs (Special Taskforces).

4. Ja! Tror detta kommer möjligen locka fler spelare till spelet, för jag kan tänka mig att en del blivit besvikna av det gamla så mycket att de inte kunde spela mer.

• Bilder:
    Gamla(Finns de som är ännu mer färgglada och mycket fulare ;) )
    Nya, utan astrometrics
    Nya, med astrometrics

[*] Utöver detta kommer det även en massa bugfixs och andra små grejer som fixas.

[*] Detta kommer vara en belöning för STFs (Special Taskforces).

Noooo!! Säg inte att vi ska bli tvingade att spela dem :'( "Ägna halva dagen åt att bli attackerad av stora borg-mobbs och respawna"-uppdrag är inte kul :(

Edited by Mr Trek

[*] Detta kommer vara en belöning för STFs (Special Taskforces).

Noooo!! Säg inte att vi ska bli tvingade att spela dem :'( "Ägna halva dagen åt att bli attackerad av stora borg-mobbs och respawna"-uppdrag är inte kul :(

Ja dessa uppdrag var hemska! Jag håller helt med Trek här. Hoppas att det är gjort på ett bättre sätt. Vi får gå ihop ett gäng, beväpna oss med det bästa vi har och köra på difficulty "normal" ;)

Ja dessa uppdrag var hemska! Jag håller helt med Trek här. Hoppas att det är gjort på ett bättre sätt. Vi får gå ihop ett gäng, beväpna oss med det bästa vi har och köra på difficulty "normal" ;)

I en intervju med Gozer (STFs skapare) för ett tag sen klargjorde han att STFs har något missuppfattats. Han säger att man nästintill måste spela med 4 andra man känner och vet är duktiga + så bör man ha någon sort av röst-kommunikation, som Ventrilo eller Teamspeak.

Han pratade också om hur svårt det är att hålla STFs "up-to-date" då varje gång de gör en ändring kan det göra STFs för svåra eller för lätta osv.

Men jag är ganska säker på att dessa är STF-belöningar. Är inte jätte glad över detta heller, hoppas det inte kommer ge något bra övertag i PvP. Om det är någon sorts grej som underlättar mot Borg och så, är det lugnt.

• Create New...