RoLaren Postad 28 April, 2011 Rapport Postad 28 April, 2011 Så här skriver SVT om serien: Vad skulle hända om det fanns en så stor amerikansk konspiration att inte ens presidenten visste om den? Och vad skulle hända om en helt vanlig kille snubblade över sanningen om denna konspiration - en hemlighet av sådan kraft att den kunde förändra mänsklighetens utveckling? Vad tror du skulle hända med den killen? Har nyligen börjat titta på serien och hittills är den rätt bra. Påminner lite om 1:a säsongen av Lost. Citera
The Holy Three Postad 28 April, 2011 Rapport Postad 28 April, 2011 Den här serien ska vara riktigt bra har jag hört. Missade givetvis när SVT började sända den så jag får väl se om säsong 1 när den går i repris eller möjligtvis på DVD. Citera
AlmostHuman Postad 29 April, 2011 Rapport Postad 29 April, 2011 Jag kunde ha sett den då SVT startade, men det blev liksom aldrig av trots diverse repriser. Nu lutar det väl åt att jag ger den ett försök när man släpper boxen runt slutet av augusti. Av det som jag har sett och hört så verkar den intressant och välgjord. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.