The Holy Three Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Efter att ha blivit tipsad av mobocaster och Zoledian på den senaste Östgöta treffen kollade jag precis in det här klippet, som jag tänkte dela med till resten av forumet: Jag skrattade så jag grät nästan. Tycker det är en av dom roligare av dessa Hitler parodier dykt upp på Youtube. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
commander ricochet Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Jag dööööör! Hahaha! :lol: Så galet kul! "Don´t cry, your costume looked very good!" Hohohhaha Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannalaforge Posted May 13, 2011 Report Share Posted May 13, 2011 Hahahahah! :lol: "Your favorite show was Voyager!! Nobody cares what you think!" <---- Ska så lugnt börja köra med den på bjorn98009_91! ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr_Data Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 HAHAHAHAHAHA!!!! Skrattar så jag gråter.... Och jag som tyckte samma klipp när Hitler blev bannad från xbox var så fyndigt.... :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts