Nyhet Posted July 27, 2011 Report Share Posted July 27, 2011 Borgerna kommer inte att medverka i Star Trek 12. Det berättade manusförfattaren Damon Lindelof på Comic Con, skriver Trekmovie.com. -Vi vet vad filmen handlar om. Vi vet vilka nyckelrelationerna är. Vi vet vad som st??r på spel. Vi vet vem som är skurken, det är inte borgerna. Däremot uteslöt han inte Khan. -Jag tror att ha med Khan eller inte var frågan vi utgick ifrån. Vi gjorde faktiskt en lång lista med fördelar och nackdelar om det. Vi vägde det fram och tillbaka, och fattade ett stort beslut och när vi gjort det beslöt vi att respektera det. Lindelof sa också att han är ointresserad att skriva för en eventuell Star Trek-serie, eftersom han föredrar att hitta på egna idéer när det gäller tv-serier. Källa [ Till originalnyheten ] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Supreme Commander JAF Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Sedan när är Borgerna aktuella i TOS universumet? Jag skulle uppriktigt sagt ha blivit mycket förvånat om de dök upp när det finns så många andra skurkar att leka med. Jag är fortfarande intresserad av att få reda på hur vulcans reagerade på att deras planet sprängdes i småsmulor och mitt stalltips är att det dyker upp en fraktion som håller federationen ansvarig för det, kanske under Khans ledning, men det är bara en gissning. J. Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 Khan skulle väl inte vara med enligt dom själva? Har för mig att det var en nyhet om det för ett tag sedan. Då hoppade jag av glädje i onödan då kanske. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted July 28, 2011 Report Share Posted July 28, 2011 (edited) Det var inte från manusförfattarna det uttalandet kom ifrån utan från någon annan: Edited July 28, 2011 by Aike Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts