Jump to content
Sign in to follow this  
Nyhet

Star Trek Gatekeeper släpper koncepttrailer

Recommended Posts

Nu i november har 4fathers, teamet bakom Skandinaviens stora fanfilmsprojekt, Star Trek Gatekeeper, släppt en koncepttrailer som beskriver projektet. Se den här. Noterbart är att det numera även Star Wars står med i titeln, vilket inte så konstigt eftersom filmen kommer att innehålla figurer både från Star Trek och just Star Wars.

Under året har också provfilmingar och mycket annat skett så besök gärna Gatekeepers Facebookgrupp för mer information.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Imponerande! Men aj vad fel det känns att blanda ihop star trek med star wars. Jag kan inte se behovet där. Bägge två är redan tillräckligt djupa och spännande var och en för sej och fungerar och utvecklas alldeles utmärkt på egen hand. Det känns som den där pizzan som har en hamburgare med pommes inbakad i sej!

Jag är också imponerad över allt arbete man har lagt ner och hur professionellt allt ser ut att vara. Att man blandar Star Wars och Star Trek ser jag som ganska smart eftersom det blir många fler fans och andra som är villiga att ställa upp gratis. Många fattar nog inte hur enormt mycket arbete som läggs ned för att filma en riktig film, så det Thomas gör är helt fantastiskt!

Visst men jag tror att dom skrämmer iväg tre grupper också: Star trek puritaner(undergrupp där är dom som inte alls gillar star wars), Star wars puritaner (undergrupp där är dom som inte gillar star trek alls) och dom som gillar både star trek och star wars men som inte, av olika anledningar, vill se dom blandas. Den senare gruppen av dessa är nog störst.

dom var med i sci-fi mässan i förra helgen, och man fick skiva på en lapp man ville vara med, och så lottade dom vilka som vara med och jag kom med på den lista! XD

Sign in to follow this  

• Create New...