Nyhet Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Producenten och manusförfattaren Damon Lindelof hoppas att man ska kunna visa något ur Star Trek 12 redan på Comic Con i San Diego i sommar. - Vi vill mycket gärna vara där. Vi avslutar inspelningen i maj och Comic Con är i början av juli så finns det något som är värt att visa så kommer vi att göra det. Och finns det inget så kommer vi vara där så att folk kan kasta frukt, grönsaker och tribbles på oss, säger han till Slashfilm.com. Källa [ Till originalnyheten ] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Unkas Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Kunde vara lite intresant att få en glimt i vad filmen kommer handla om. Jag kastar gärna grönsaker på dem oavsett var de tar med sig. :P Fast jag kommer dock inte närvara på Comic Con, så någon får kasta för mig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted March 21, 2012 Report Share Posted March 21, 2012 Jag kastar vad som än krävs på dem om det är ett måste för att sitta och lyssna på panelen. Om man ändå hade biljetter dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts