Andke Posted April 4, 2012 Report Share Posted April 4, 2012 Hejsan, jag är ute efter en 1975 Captain Kirk mask. Vad jag förstår så ska det vara i princip omöjligt att kunna få tag på en, men kände att jag måste prova. Jag samlar på masker från Halloween filmerna och som många av er säkert vet så var det just 75 Kirk masken som användes till Huvud personen Michael Myers i halloween filmerna. Så jag tänkte fråga er star trek fans, för om någon vet hur man ska få tag på en sådan mask är det väl ni:), någon av er kanske också har en? Har ni en sådan mask till salu eller har tips om hur man kan få tag på en så uppskattas all hjälp väldigt mycket. Även andra "tidiga" shatner masker är av intresse. Tack! /Andreas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aike Posted April 5, 2012 Report Share Posted April 5, 2012 Vem är det som har sagt att den är omöjlig att få tag i? Du kan ju allt prova att posta på Trekbbs.com där alla amerikanska trekkers finns. Där finns kanske någon som vill sälja eller har en extra över. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MisterSeVIIen Posted October 16, 2018 Report Share Posted October 16, 2018 Inte för att jag kan hjälpa någon, men det är ju den tiden på året så här är en artikel om skräckfilmshistoriens mesta cameo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts