Gå till innehåll
Nyhet

Star Trek-katter i rymden

Rekommenderade inlägg

Rymden, den sista utposten. Ett rymdskepp med katter färdas djärvt till platser där ingen katt tidigare varit.

Den TOS-inspirerade kortfilmen "Cats in Space" har producerats av det lilla företaget Dastoli Digital. I filmen får vi bl.a. se en robot som pratar kattspråk (dvs. variationer av mjau) och rymdskeppet råka in i en strid på liv och död med ett annat rymdskepp fullt av möss.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är rätt intressant att dom hela tiden slickar sig kring munnen, undrar om man fick dom att sitta stilla genom att dom hela tiden lockades med kattmat. Så där beter sig alltid min katt (Star Trek-frasse) efter att han ätit.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Måhända mina är vildare än dina då kanske, äger en jättevild skogis och henne hade det aldrig gått med haha, den andra är jätterädd för allt från strumpor till handdukar så henne hade det inte gått med (stark är hon med, som en oxe), den tredje hade aldrig suttit still han heller haha. Katter har ju sina personligheter de med, jag hade blivit jätteimpad om någon hade klarat mina vildbasar. Allt är en fråga om perspektiv :)

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu