Gå till innehåll
Nyhet

Blu-ray-trailer för Star Trek: The Next Generation

Rekommenderade inlägg

Comic-Con-mässan i San Diego nyligen visades Blu-ray-versionen av Star Trek: The Next Generation. Nu har klippet lagts upp på YouTube så att fans kan se det.

Den första säsongen av TNGBlu-ray släpps på tisdag i USA, och kan beställas från Amazon.

Källa

[ Till originalnyheten ]

Redigerad av Nyhet

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Och här hos oss verkar den första säsongen släppas på Blu-ray i början av augusti. Discshop, CDON & Ginza anger alla att release är den 1/8.

Får se om det blir ett inköp för mig. Är inte något stort fan av TNG, men troligtvis kan jag inte låta bli. :P Avvaktar nog tills den sjunker lite i pris.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Jag har inte hunnit kolla igenom allt men som det ser ut nu är bildkvaliteten rätt bra. Ljudet är riktigt bra förutom att det är osynkat i vissa avsnitt. Skivorna kommer man kunna byta gratis ut om jag förstått filmbolaget rätt.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Verkligen illa att det är så. Sådant som får mig att dra mig för att köpa boxen den närmsta tiden. Har som tur är aldrig råkat ut för sådant tidigare, och är glad för det. Trist att inte få bra produkter från början och ännu mer trist att behöva sitta och skicka tillbaka en massa saker för att få det fixat.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu