Nyhet Posted July 19, 2012 Report Share Posted July 19, 2012 (edited) På Comic-Con-mässan i San Diego nyligen visades Blu-ray-versionen av Star Trek: The Next Generation. Nu har klippet lagts upp på YouTube så att fans kan se det. Den första säsongen av TNG på Blu-ray släpps på tisdag i USA, och kan beställas från Amazon. Källa [ Till originalnyheten ] Edited July 19, 2012 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Och här hos oss verkar den första säsongen släppas på Blu-ray i början av augusti. Discshop, CDON & Ginza anger alla att release är den 1/8. Får se om det blir ett inköp för mig. Är inte något stort fan av TNG, men troligtvis kan jag inte låta bli. :P Avvaktar nog tills den sjunker lite i pris. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted July 20, 2012 Report Share Posted July 20, 2012 Har förbokat den. Som det ser ut kommer vi ha TNG säs 1 marathon på torsdag redan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted July 23, 2012 Report Share Posted July 23, 2012 Då kanske du kan ge lite feedback om hur TNG gör sig på Blu-ray som t.ex. bild och ljudkvalité osv.? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted August 11, 2012 Report Share Posted August 11, 2012 Jag har inte hunnit kolla igenom allt men som det ser ut nu är bildkvaliteten rätt bra. Ljudet är riktigt bra förutom att det är osynkat i vissa avsnitt. Skivorna kommer man kunna byta gratis ut om jag förstått filmbolaget rätt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
AlmostHuman Posted August 13, 2012 Report Share Posted August 13, 2012 Verkligen illa att det är så. Sådant som får mig att dra mig för att köpa boxen den närmsta tiden. Har som tur är aldrig råkat ut för sådant tidigare, och är glad för det. Trist att inte få bra produkter från början och ännu mer trist att behöva sitta och skicka tillbaka en massa saker för att få det fixat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts