t80u Postad 19 Oktober, 2012 Rapport Postad 19 Oktober, 2012 SF-bokhandels har ju som nog många känner till en tävling mellan tv-serierna, där faktiskt inte mindre än två Star Trek-serier lyckats ta sig till kvartsfinal. Just nu i kvartsfinal 4 så ligger TNG trea (av sju) och VOY ligger femma. Så kan vi ju inte ha det ;) Låtom oss rösta på vår favorit och visa att Star Trek inte är något gammaldags och förlegat som ingen längre är intresserad av (likt elaka tungor vill förmedla) ;) http://sfbokhandelnmalmo.blogspot.se/2012/10/tv-serie-vm-kvartsfinal-4.html Citera
Aike Postad 19 Oktober, 2012 Rapport Postad 19 Oktober, 2012 Jag gjorde en nyhet om detta. Kanske vi trekkers kan se till att få en Star Trek-serie i finalen. Citera
t80u Postad 19 Oktober, 2012 Författare Rapport Postad 19 Oktober, 2012 Jag gjorde en nyhet om detta. Kanske vi trekkers kan se till att få en Star Trek-serie i finalen. Kan inte annat är att instämma! Som trekkie/er vill jag ju såklart inget hellre än att en Star Trek-serie vinner alltihop, men minst en i finalen är ju ett måste! Citera
t80u Postad 15 November, 2012 Författare Rapport Postad 15 November, 2012 Semifinalen uppe nu och TNG ligger tvåa: http://sfbokhandelnmalmo.blogspot.se/2012/11/tv-serie-vm-semifinal-2.html Citera
Aike Postad 15 November, 2012 Rapport Postad 15 November, 2012 Semifinalen uppe nu och TNG ligger tvåa: http://sfbokhandelnm...emifinal-2.html Nä, tyvärr bara fyra precis som förut. Men om alla trekkers röstar så har serien chans till final. Sedan blir det massmobilisering till finalen för att vinna!! Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.