Jocke Posted January 4, 2003 Report Share Posted January 4, 2003 Vi har den senaste tiden haft en del problem med spamming/onödiga inlägg och vi har bestämt att vi måste göra något åt detta, så från och med denna månad så kommer dom medlemmar som har skrivit för många onödiga inlägg, eller brutit mot reglerna på annat sätt, bli modererade och/eller bli avstängda under en kort period. Detta kommer bara att hända i extrema fall, men tyvärr så är det redan några medlemmar som ligger på gränsen. Ni kanske undrar vad moderering innebär? Det innebär att alla ämnen/inlägg som du skriver kommer att granskas av en forumledare innan dom visas i forumet och kan bli raderade innan dom visas i forumet, detta bedöms av forumledarna. Dina ämnen/inlägg kommer alltså inte att visas i forumet direkt utan du får vänta tills en forumledare har kontrollerat och godkänt dom. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sotunk Posted January 4, 2003 Report Share Posted January 4, 2003 Ajaj, jag hoppas jag inte ligger i riskzonen. ;) Kanske en dum fråga, men jag ställer den ändå: Ni varnar väl spammaren innan ni stänger av/börjar moderera honom/henne? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted January 4, 2003 Author Report Share Posted January 4, 2003 Kanske en dum fråga, men jag ställer den ändå: Ni varnar väl spammaren innan ni stänger av/börjar moderera honom/henne? Självklart så varnar vi innan och om man blir modererad/avstängd så kommer man att få ett PM med en förklaring till varför. Man behöver få en hel del varningar innan något sådant här händer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts