Nyhet Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 (edited) Den tredje säsongen av The Next Generation på Blu-ray släpps visserligen inte förrän i början på nästa år, men redan nu kan du se en längre trailer (3 minuter) i högupplösning - se nedan. Många fans anser att de bästa avsnitten finns i den tredje säsongen av TNG, med sådana höjdare som Yesterday's Enterprise och The Best of Both Worlds. Den tredje säsongen är liksom de tidigare digitalt restaurerad och remastrad med HD-upplösning (1080 linjer) och har Dolby 7.1 surround-ljud. Källa [ Till originalnyheten ] Edited December 8, 2012 by Nyhet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 7, 2012 Report Share Posted December 7, 2012 Givet köp för min del. Förväntar mig att säs 2 dimper ner i brevlådan rätt snart Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shran Posted December 10, 2012 Report Share Posted December 10, 2012 Ett givet köp även för mig. Jag njöt av den första säsongen på BD och ser fram emot resterande säsonger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoLaren Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 Fick säs 2 igår :-) Det blir filmkväll hemma hos mig på lör med TNG säs 2 på bd. YAY! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shran Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 Och jag fick min box idag. Men en genomgång får vänta till mellandagarna då jag har mer tid över och kan ta det i precis det tempo som jag själv vill se avsnitten i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Holy Three Posted December 12, 2012 Report Share Posted December 12, 2012 Äh, får väl bli ett köp för min del med på Blu-ray så småningom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts