Aike Postad 15 December, 2012 Rapport Postad 15 December, 2012 (redigerade) ...ja, jag är inte i en Imax-bio, men någon har filmat bioduken och lagt upp det på Youtube. Med tanke på att det är olagligt länkar jag inte dit. Man kan också hitta det i Trekbbs: http://www.trekbbs.com/showthread.php?t=197449 Mitt intryck är wow, trots den dåliga kvaliteten. Introduktionen av TOS-besättningen är suverän. Det är spännande, intensivt och underhållande. Samtidigt dyker alla figurerna upp på ett snyggt sätt. Den delen är verkligen lyckad. John Harrison dyker också upp i de första scenerna, mer emotionellt och mystiskt. Men ganska coolt att se jorden eller London närmare bestämt 2259. Som helhet undrar jag om inte det matchar förra filmens lysande inledning. Kanske inte lika emotionellt starkt, men mycket mer underhållande. Det här lovar gott! Redigerad 15 December, 2012 av Aike Citera
Aike Postad 15 December, 2012 Författare Rapport Postad 15 December, 2012 (redigerade) Ja, nu var Paramount framme och klippet är nedtaget. Fast här finns något med: http://www.quickmeme.com/meme/3s7ehz/ Redigerad 15 December, 2012 av Aike Citera
Aike Postad 15 December, 2012 Författare Rapport Postad 15 December, 2012 Ska dock säga att de första nio minuterna inte avslöjar så värst mycket om filmens huvudhandling. Att se den förstör definitivt inte när man ska se hela filmen. Det är mer som en längre trailer. Så om ni missade ovan, se klippet om ni får chansen nånannanstans. Helst på Imax förstås. Citera
Johan Gulliver Norén Postad 15 December, 2012 Rapport Postad 15 December, 2012 De verkar vara ganska bra på att stänga ner länkarna Jag såg lite bilder dock, lär ju blir riktigt bra. Det får bli ett senare projekt i kväll. Nu blir det Insurrection och en flaska vin. Citera
Aike Postad 15 December, 2012 Författare Rapport Postad 15 December, 2012 Ja, det är ju knappast lagligt att lägga upp det man olagligt har filmat i en biograf Fast det vore kul om man hade lagt upp hela klippet på hemsidan. Citera
Aike Postad 15 December, 2012 Författare Rapport Postad 15 December, 2012 Trekweb har dock hittat en annan källa för förhandstitten: http://trekweb.com/articles/2012/12/15/9Minute-Prologue-of-Star-Trek-Into-Darkness-Leaks-om-the-Internet-Watch-it-Now-on-YouTube.shtml Citera
Johan Gulliver Norén Postad 15 December, 2012 Rapport Postad 15 December, 2012 Den verkade även finnas på Piratebay.. Citera
Cecilia Postad 27 December, 2012 Rapport Postad 27 December, 2012 (redigerade) Jag såg Bilbo igår. Min reflektion över Star Trek-klippet är att det inte lockar nya tittare. För mig verkade det kaotiskt och det tog en bra stund innan jag fattade att det var Star Trek. Fick gå hem och googla för att fatta att det inte bara råkade vara ett sammanträffande att alla skådespelarna från Star Trek var med tillsammans i en annan film;-) Dålig marknadsföring tycker jag! --- Hoppsan, efter att ha pratat igenom gårdagens upplevelse med min son, har jag kommit fram till att det var en trailer vi såg, dvs inte inledningen till filmen. Vi var ändå ense om att presentationen av filmen var dålig. Kanske finns en tanke bakom att inte annonsera att det är Star Trek? Redigerad 27 December, 2012 av Cecilia Citera
Aike Postad 27 December, 2012 Författare Rapport Postad 27 December, 2012 Inledningen av filmen med Kirk och de övriga visar verkligen att det är Star Trek. Citera
Rekommenderade inlägg
Var med i konversationen
Du kan skriva ett inlägg nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att skriva inlägg med ditt konto.