O'Brien Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 (edited) Upps, glömde: hittar inget hur man kan lägga upp kort så jag kan skicka på begäran! Om du väljer "Använd fullständig editor" kan du bifoga bilder. Edited February 22, 2013 by Jocke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvickrot75 Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Tack O´Brien Ska försöka men det är svårt att hitta saker, får tex inte fram nån smilie - lista o allt det andra. Har tryckt på "Använd fullständig editor" men får ändå inte fram nåt... ???PS: och Aktivera smilisar är förbockat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
O'Brien Posted February 22, 2013 Author Report Share Posted February 22, 2013 (edited) Fast får du inte upp dom överst i rutan när du skriver inlägg? Jag har en massa olika knappar i menyraden att välja på och knappen för fullständiga editorn är under rutan till höger. Edited February 22, 2013 by O'Brien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvickrot75 Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Näpp, ingen pil här inte. Tyvärr. Men tack för hjälpen. Den andra knappen hade jag ju hittat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jocke Posted February 22, 2013 Report Share Posted February 22, 2013 Har flyttat inläggen som handlade om bifogning av bilder till detta ämne från ämnet '3D - Schack, någon intresserat?'. Även slagit ihop ämnet som hade skapats för bifogning av bilder med ämnet '3D - Schack, någon intresserat?'. För att kunna ladda upp bilder till forumet och sen kunna bifoga dom i inlägg så måste man ha skrivit 5 st (godkända) inlägg eller fler. Om inte verktygsraden visas för dig så beror det troligtvis på att du, som O'Brien visar, har minimerat verktygsraden eller har tryckt på knappen för BBKod-läge, som finns i översta vänstra hörnet. Kan även bero på att du använder en gammal webbläsare som tex Internet Explorer 7 eller liknande. (Har själv testat med IE 7 och tyvärr så stödjer inte forumet den webbläsaren så verktygsraden visas inte, om det nu är så att du använder den webbläsaren.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts